تازه های سایت

کد مطلب: 29513
17. بهمن 1395 - 8:26
به مناسبت دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بیماران چشم مناطق محروم شهرستان نهاوند به‌صورت رایگان ویزیت شدند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، هم‌زمان با دهه مبارک فجر و به‌منظور پاسداشت ایثار و فداکاری‌های شهدای انقلاب اسلامی متخصص پشم پزشکی شبکه بهداشت و درمان نهاوند با حضور در شهر فیروزان، به‌صورت رایگان مردم مناطق محروم این شهر را ویزیت کرد.

دارابی رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند در این مورد گفت: یکی از اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی خدمت‌رسانی به محرومین و مستضعفین جامعه است که امروز توسط مجموعه بهداشت و درمان نهاوند در حال انجام است.

وی اظهار داشت: با هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده با دکتر جمشیدی چشم‌پزشک متخصص بیمارستان شهید حیدری نهاوند و با همکاری سایر همکاران در مرکز جامع خدمات سلامت شهر فیروزان، این پزشک متعهد با تمام تجهیزات چشم‌پزشکی خدمات خود را به‌صورت رایگان در اختیار بیماران این منطقه قرارداد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند در پایان از کار خداپسندانه دکتر جمشیدی و سایر مسئولین و افرادی که در این اقدام خیرخواهانه مشارکت نمودند، تشکر و قدردانی کرد و گفت: در دهه مبارک فجر امسال پروژه‌های بسیار خوبی در بخش بهداشت و درمان نهاوند افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

وی اظهار داشت: با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در ایام دهه فجر 36 پروژه در این بخش بااعتباری بالغ‌بر 15 میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

 

http://garoo.ir/sites/default/files/fullimages/1395/11/17/gg.jpg

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما