تازه های سایت

کد مطلب: 29489
15. بهمن 1395 - 15:21
امام‌جمعه نهاوند گفت: حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی بر همگان واجب است و باید این دستاوردها در دهه فجر به مردم معرفی شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه‌های نماز جمعه نهاوند گفت: پیروزی انقلاب اسلامی به‌عنوان مهم‌ترین حادثه چند دهه اخیر باعث به وجود آمدن کشوری در منطقه شد که در مقابل ظلم و ستم دولت‌های مستکبر ایستادگی می‌کند و به کشوری قدرتمند در منطقه تبدیل‌شده است.

وی اظهار داشت: به برکت حضور مردم در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی و با هدایت‌های حضرت امام خمینی (ره) و پس از ایشان با تدابیر مقام معظم رهبری امروز جمهوری اسلامی بااقتدار به‌عنوان چشم امید کشورهای مسلمان در مقابل استکبار جهانی و آمریکا ایستاده است.

امام‌جمعه نهاوند افزود: دهه فجر انقلاب اسلامی فرصت بسیار مناسبی برای معرفی دستاوردهای نظام مقدس اسلامی است، دستاوردهایی که همه باید در حفظ و حراست از آن‌ها تلاش کنیم.

وی گفت: به برکت انقلاب اسلامی کشور ما در زمینه‌های مختلف علمی، هسته‌ای، موشکی، نظامی و پزشکی پیشرفت‌های زیادی داشته است که باید این پیشرفت‌ها به نسل جوان معرفی شوند.

حجت‌الاسلام مغیثی در بخش دیگری از سخنانش به مواضع اخیر رئیس‌جمهور آمریکا اشاره کرد و گفت: دشمن آمریکایی‌ها با ملت ایران هیچ‌وقت تمام نمی‌شود و فرقی نمی‌کند چه کسی رئیس‌جمهور آمریکا باشد چون آن‌ها با اصل انقلاب مشکل‌دارند.

وی بیان داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی آمریکا با انواع ترفندها درصدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی بودند و الآن هم برعلیه ملت ایران توطئه می‌کنند.

امام‌جمعه نهاوند گفت: آمریکایی‌ها که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مهم‌ترین پایگاه خود در منطقه را ازدست‌داده‌اند با تجهیز گروه‌های تروریستی درصدد ضربه زدن به کشور ما هستند.

وی افزود: همه باید همواره به سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب گوش کنیم و به فرامین ایشان عمل کنیم چون این رهبر شجاع و آگاه به‌خوبی نقشه‌های دشمنان انقلاب اسلامی را نقش بر آب می‌کند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما