تازه های سایت

کد مطلب: 29428
11. بهمن 1395 - 9:28
مدارس ابتدایی و مراکز پیش‌دبستانی شهرستان نهاوند در نوبت صبح روز دوشنبه تعطیل اعلام شد تا مدارس این شهرستان برای سومین روز متوالی تعطیل شوند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، براثر برودت هوا، لغزندگی سطح معابر مدارس نوبت صبح امروز دوشنبه در شهرستان نهاوند تعطیل اعلام شد تا روزهای تعطیلی مدارس این شهرستان به سومین روز متوالی برسد.

بارش‌های 3 روز اخیر در شهرستان نهاوند که به حدود 40 سانتیمتر می‌رسد باعث خوشحالی کشاورزان شد و دانش آموزان را نیز خوشحال کرد.

به علت این بارش‌ها مدارس شهرستان نهاوند در روزهای شنبه و یک‌شنبه در نوبت‌های صبح و بعدازظهر تعطیل اعلام‌شده بود و امروز دوشنبه نیز در نوبت صبح مراکز پیش‌دبستانی و مدارس ابتدایی نهاوند تعطیل اعلام‌شده است.

رئیس اداره آموزش‌وپرورش شهرستان نهاوند در این مورد گفت: به علت بارش برف و یخبندان، تمامی مدارس ابتدایی شهرستان نهاوند در نوبت صبح روز دوشنبه ۱۱ بهمن‌ماه تعطیل شد.

وی اظهار داشت: بارش برف و به‌تبع آن سرمای هوا و یخبندان و لغزندگی معابر و خیابان‌های سطح شهر و روستاهای نهاوند باعث شد تا بعد از مشورت با فرماندار تمام مدارس ابتدایی نوبت صبح این شهرستان در روز دوشنبه تعطیل اعلام شود.

رئیس آموزش‌وپرورش نهاوند افزود: بر اساس تصمیم مسئولان شهرستان و آموزش‌وپرورش استان و به‌منظور جلوگیری از آسیب‌های احتمالی برای دانش آموزان این تصمیم اتخاذ شد.

سلگی گفت: به‌جز مراکز پیش‌دبستانی و مدارس ابتدایی نوبت صبح، همه مدارس و مراکز آموزشگاهی شهرستان نهاوند در روز دوشنبه تعطیل نیست و طبق برنامه به کار خود ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما