تازه های سایت

کد مطلب: 29418
10. بهمن 1395 - 11:28
بخشدار بخش مرکزی نهاوند گفت: بارش‌های امروز یک‌شنبه در شهرستان نهاوند راه ارتباطی 12 روستا را مسدود کرد که عوامل راهداری در حال بازگشایی این محورها هستند.

آیت صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: بارش برف و کولاک در محورهای کوهستانی نهاوند امروز یک‌شنبه نیز در شهرستان نهاوند شروع‌شده و همچنان ادامه دارد.

وی اظهار داشت: این بارش‌ها باعث مسدود شدن محورهای ارتباطی چند روستای بخش مرکزی نهادن شده و تردد در محورهای روستایی این شهرستان به علت لغزندگی جاده به‌کندی جریان دارد.

بخشدار بخش مرکزی نهاوند افزود: دیشب با تلاش همه عوامل راهداری محورهای مواصلاتی همه روستاهای بخش مرکزی نهاوند بازگشایی شد ولی بارش‌های امروز محورهای 12 روستای این بخش را مسدود کرد.

وی عنوان کرد: بارش شدید برف و کولاک راه ارتباطی روستاهای برجک، عشوند، تازناب های دره، تاف و تپه، دره ابراهیم، ده سرخه، سیاه دره ملوسان، ده حیدر و گل حیدر، سهران و فاماسب را مسدود کرده است.

صالحی گفت: عوامل راهداری از شب گذشته با تلاش زیاد به بازگشایی این محورها اقدام کردند و به‌زودی این محورها هم بازگشایی می‌شوند.

وی اظهار داشت: بخش مرکزی نهاوند برگ‌ترین بخش شهرستان نهاوند است که 83 روستای بالای 20 خانوار شهرستان نهاوند در این بخش سکونت دارند.

بخشدار بخش مرکزی نهاوند افزود: شب گذشته نیز با کمک مردم خوب روستاهای وراینه و قلعه قباد مسافرانی که در کولاک گردنه گاماسیاب گرفتارشده بودند در مساجد این دو روستا مستقر کردیم.

وی در پایان از زحمات مجموعه مدیریت بحران شهرستان، عوامل پلیس‌راه، هلال‌احمر و تلاش‌های شبانه‌روزی راهداری نهاوند تشکر کرد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما