تازه های سایت

کد مطلب: 29394
8. بهمن 1395 - 14:34
رئیس هیئت ورزش همگانی نهاوند گفت: رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال استان همدان با قهرمانی زودهنگام تیم هیئت ورزش همگانی نهاوند پیگیری شد.

حجت جهانیان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: در حلی که هنوز چند هفته به پایان رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال استان همدان باقی‌مانده است نماینده نهاوند موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

وی اظهار داشت: رقابت‌های فوتسال لیگ دسته اول استان همدان با حضور 7 تیم از سراسر استان به‌صورت رفت‌وبرگشت برگزار می‌شود که تیم هیئت ورزش همگانی نهاوند بااقتدار به مقام اول این رقابت‌ها دست‌یافت.

رئیس هیئت ورزش همگانی نهاوند افزود: نماینده نهاوند در این رقابت‌ها درحالی‌که هنوز 4 هفته به پایان این رقابت‌ها باقی‌مانده است بااقتدار به مقام قهرمانی دست‌یافت.

وی اظهار داشت: تیم فوتسال ورزش‌های همگانی نهاوند با پیروزی مقابل تیم فوتسال یاقوت فامنین ۲۷ امتیازی شد و بدون باخت و بدون مساوی با برتری در تمام دیدارها قهرمان شد.

جهانیان عنوان کرد: امروز نیز در یک بازی تشریفاتی تیم فوتسال همگانی نهاوند در حضور ریاست و دبیر هیئت فوتبال استان همدان موفق شد دریک بازی خوب تیم فوتسال فدک بهار را با نتیجه 3 بر 2 مغلوب کند و 30 امتیازی شود.

 وی در پایان با تبریک این قهرمانی به فوتبال دوستان نهاوندی گفت: تیم‌های برتر این رقابت‌ها به رقابت‌های لیگ برتر استان صعود می‌کنند.

 

http://garoo.ir/sites/default/files/fullimages/1395/11/08/photo_2017-01-26_23-59-21.jpg

انتهای پیام/

478625

دیدگاه‌ها

فوتسال فوتبال و ورزش نهاوند جهش پیشرفت چشمگیری داشته. همیشه اول همیشه نهاوند.زنده باد مردم ایالت نشین.

دیدگاه شما