تازه های سایت

کد مطلب: 29220
27. دى 1395 - 8:29
نماینده نهاوند در مجلس با بیان اینکه مردم شیرینی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را حس نکردند گفت: شعارهای خوبی در زمینه اقتصاد مقاومتی داده شده اما در زمینه عملی کردن این سیاست‌ها اقدامات قابل توجهی دیده نشده است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام‌نیا با اشاره به اینکه نمایندگان مردم برگزیدگان آنها هستند که در مواقع لازم جواب دندان‌شکنی به سیاست‌های آمریکا داده‌اند اظهار داشت: از روز اول بدعهدی‌هایی از ناحیه آمریکا پیش‌بینی می‌شد و نسبت به دولت آمریکا امیدواریم نبودیم.

وی با اشاره به اینکه به حساب انجام روابط دیپلماتیک همکاری‌هایی در این مذاکرات انجام شد افزود: مردم با علم به این موضوع که توازن و ثبات منطقه تضمین شده و مشکلات برطرف می‌شود برجام را تمکین کردند.

بهرام‌نیا با اعلام اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری درباره برجام به مرور مصداق پیدا می‌کند تصریح کرد: مقام معظم رهبری بارها فرمودند ما بر بدعهدی‌های این‌ها شکی نداریم و ابهامی نیست و آمریکا این موضوع را به عرضه ظهور رساند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره اقتصاد مقاومتی بیان کرد: مردم باید براساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی زندگی و کشور خود را برنامه‌ریزی کنند تا بتوان به توسعه پایدار دست پیدا کرد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس عنوان کرد: اقتصاد پویا با استفاده از نیروهای بالقوه، صاحب‌نظر، اقتصاددان و نخبه ایجاد می‌شود تا بتوانیم با استفاده از پتانسیل‌های درونی و نگاه درونزا روی پا خود ایستاده و صلابت و پایداری را همواره تقویت کنیم.

بهرام‌نیا افزود: لازمه رسیدن به این مقصود این است که ملت و دولت به‌ویژه دولت تمام زیرساخت‌های مورد نیاز را به صورت مدون با حمایت‌های مالی و معنوی تامین کرده و ملت با تغییر رویکرد در شیوه‌های زندگی بتواند به این تعالی دست پیدا کنند.

وی با اعلام اینکه شعار خوبی در زمینه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی توسط مسئولان داده شد ولی عملا شاهد بروز و عملی شدن این سیاست‌ها نیستیم بیان کرد: باید این سیاست‌ها را لمس کرده و شیرینی اقتصاد مقاومتی در کام مردم احساس شود که دیده نشده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس اظهار داشت: هر کسی وعده می‌دهد اگر وعده‌های آنها عملی نشود قابل تامل است که ریشه آن را بررسی کند و در صورت نیاز ساختارها را تغییر داده و از ظرفیت دیگران برای محقق شدن قول و وعده‌ها استفاده کند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما