تازه های سایت

کد مطلب: 29101
19. دى 1395 - 15:24
فرمانده نیروی انتظامی نهاوند خبر داد/
کشف 15 تن برنج قاچاق در نهاوند
فرمانده نیروی انتظامی نهاوند از کشف یک محموله 15 تنی برنج خارجی قاچاق در نهاوند خبر داد.

سرهنگ منصور ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: پس از دریافت گزارشی مبنی بر ورود یک کامیون برنج خارجی قاچاق به شهرستان نهاوند موضوع سریعاً در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی، این محموله در هنگامی‌که قرار بود دریکی از انبارهای شهرستان نهاوند تخلیه شود توسط مأموران توقیف و کشف شد.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند افزود: پس از بررسی این محموله مشخص شد که 15 تن برنج خارجی و قاچاق بدون مدارک گمرکی در کامیون قرار دارد.

ملکی گفت: این کامیون از یکی از استان‌های هم‌جوار بارگیری شده بود که با هوشیاری مأموران، این کامیون توقیف شد و راننده و صاحب بار نیز بازداشت شدند.

وی اظهار داشت: انباری هم که قرار بود این محموله در آن تخلیه شود پلمپ شد و بررسی‌ها برای اینکه ثابت شود موجودی انبار نیز قاچاق است یا نه ادامه دارد.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند با اشاره به اینکه پرونده این کالای قاچاق برای بررسی‌های بیشتر در اختیار تعزیرات حکومتی قرار می‌گیرد، افزود: جزئیات این خبر به‌زودی در نشست خبری با خبرنگاران به مردم نهاوند اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی در پایان گفت: طرح‌های مختلف نیروی انتظامی نهاوند در راستای مقابله با کالای قاچاق در این شهرستان اجرا می‌شود که درنتیجه این طرح‌ها و با تلاش پرسنل خدوم انتظامی عرصه برای فعالیت قاچاقچیان تنگ‌شده است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما