تازه های سایت

کد مطلب: 29040
14. دى 1395 - 15:36
فرمانده سپاه نهاوند گفت: یادواره شهدای بخش خزل و شهر فیروزان نهاوند روز چهارشنبه در مسجد جامع این شهر برگزار می‌شود.

سرهنگ کامران کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: شهدای سرافراز دفاع مقدس بر گردن همه ما حق‌دارند و امروز وظیفه همه ما ادامه دادن راه شهدا است.

وی اظهار داشت: برگزاری یادواره‌های شهدا یکی از برنامه‌هایی است که نسل جوان جامعه را بافرهنگ ایثار و شهادت بیشتر آشنا می‌کند و نیاز امروز جامعه است.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: هرچه بتوانیم فرهنگ مقاومت و ایثار را در بین جامعه و به‌ویژه جوانان گسترش دهیم، می‌توانیم جوانان را در مقابل جنگ نرم دشمن مصون نگه بداریم.

وی گفت: رزمندگان شهر فیروزان و بخش خزل نهاوند در دوران دفاع مقدس رشادت‌های بی‌نظیری از خود نشان دادند و با نثار جان خودشان اجازه ندادند یک وجب از خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران به دست دشمنان بیفتد.

کریمی اظهار داشت: به‌پاس گرامیداشت حماسه‌های فراموش‌نشدنی شهدا، ایثارگران و خانواده‌های معزز شهدای این منطقه، یادواره شهدای بخش خزل و شهر فیروزان روز چهارشنبه در مسجد جامع این شهر برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه نهاوند عنوان کرد: در این مراسم همچنین یاد سردار شهید همدانی و شهدای مدافع حرم استان همدان گرامی داشته خواهد شد.

وی افزود: این مراسم رأس ساعت 14 فردا چهارشنبه با حضور امت شهیدپرور بخش خزل و با حضور مسئولان و خانواده‌های شهدا شروع می‌شود.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: سخنران این مراسم دکتر حشمت‌الله قنبری کارشناس معارف اسلامی و استاد دانشگاه است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما