تازه های سایت

کد مطلب: 28999
12. دى 1395 - 7:30
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند از اجرای بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه فرهنگی و ورزشی هم‌زمان با دهه فجر در نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محرم روزبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرارسیدن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام فرخنده دهه مبارک فجر، گفت: دهه فجر یادآور خاطرات و ارزش‌های والایی است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران مملو از خاطرات و مناسبت‌های ارزشمندی است که باید نسبت به تبیین آن‌ها در آیین‌های گرامیداشت تلاش جدی به عمل آید.

وی بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌ها و آیین دهه فجر از سوی اداره کل تحت امرش تأکید کرد و گفت: برگزاری برنامه‌های دهه فجر امسال نسبت به سال‌های گذشته منسجم‌تر و در راستای انتقال دستاوردهای مهم انقلاب به نسل جوان برگزار می‌شود

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت:برنامه‌های ویژه‌ای برای دهه مبارک فجر داریم که بر اساس تقویم و برنامه‌ریزی تعیین‌شده، از ابتدای بهمن‌ماه اجرا خواهیم کرد.

وی افزود : ستاد برگزاری سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان تشکیل شد و برابر برنامه تدوین‌شده، ۱۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی در این شهرستان برگزار خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان با اشاره به برنامه‌های این اداره در دهه فجر شهرستان ادامه داد: محوریت تمام برنامه‌های فرهنگی ورزشی دهه فجر اشاعه فرهنگ انقلاب اسلامی، پاسداشت آن و انتقال پیام انقلاب به نسل جوان است.

وی این برنامه‌های فرهنگی و ورزشی را شامل؛ مسابقات فرهنگی ورزشی، نواختن زنگ انقلاب در زورخانه‌ای این شهرستان مصاف با اولین روز دهه فجر، برگزاری مسابقات کشتی و مسابقات ورزشی ویژه کارکنان عنوان کرد.

وی تصریح کرد : برگزاری بازی‌های بومی محلی، عطرافشانی قبور مطهر شهدا، برگزاری مسابقات (فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، بدمینتون، کوه‌پیمایی)، دیدار با خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار، حضور ورزشکاران در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، حضور سازمان‌یافته ورزشکاران در نماز جمعه  از دیگر برنامه‌های کمیته ورزش و جوانان شهرستان  در دهه مبارک فجر است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، همچنین به برنامه‌های فرهنگی ورزشی ویژه بانوان در استان اشاره کرد و افزود: امسال بیش از ۱۰ برنامه فرهنگی ورزشی ویژه بانوان در سطح شهرستان  برگزار می‌شود.

وی برگزاری همایش ورزش‌های صبحگاهی، پیاده‌روی‌های خانوادگی و کوه‌پیمایی‌های عمومی را ازجمله این برنامه‌ها برشمرد.

محرم روزبه در پایان خاطرنشان کرد : امیدواریم این کمیته بتواند ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل موجود در ورزش شهرستان  را در تثبیت و در مسیر ادامه روند حرکت انقلاب اسلامی قرار دهد.

رئیس اداره ورزش و جوانان با تأکید بر حضور گسترده جامعه ورزش و جوانان نهاوند در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: ورزشکاران و جوانان شهرستان مانند سالیان گذشته با حضوری پرشورتر و گسترده‌تر بالباس‌های متحدالشکل در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت خواهند کرد و بار دیگر نشان خواهند داد که حافظ آرمان‌های این انقلاب هستند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما