تازه های سایت

کد مطلب: 28918
6. دى 1395 - 8:15
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از کاهش ۲۷ درصدی وقوع انواع سرقت طی ۹ ماه گذشته در این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ منصور ملکی در جلسه قرارگاه سرقت این شهرستان گفت: پلیس به منظور کاهش سرقت اکیپ‌های گشتی محسوس و نامحسوس را فعال و در حوزه استفاده از ظرفیت های مردمی نیز اقدامات گسترده ای در راستای آگاه سازی عمومی و مشارکت مردم در امر پیشگیری انجام داده است.

وی افزود: در همین راستا با تلاش‌ها و فعالیت‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی این شهرستان میزان وقوع سرقت‌ها از ابتدای سال تا کنون ۲۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

سرهنگ ملکی استفاده از شبگردها و نگهبانان محله و مشارکت شوراهای معتمد پلیس را از دیگر راهکارهای پیشگیری از وقوع سرقت در این شهرستان عنوان کرد.  

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند با اشاره به اقدامات انتظامی شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون عنوان کرد: مهمترین اولویت برنامه‌های پلیس شهرستان اقدامات پیشگیرانه انتظامی از وقوع جرایم بر مبنای همکاری و تعامل با مردم بوده است.

وی گفت: اقدامات پیشگرانه اجتماعی، آموزش‌ها و هشدارهای پلیسی نیز از طریق توزیع بروشور و آموزش همگانی توسط روساء و مدیران مدارس، محلات و مساجد در سطح شهرستان برای شهروندان انجام گرفته که مفید واقع شده است.

دستگیری ۱۴ نفر متهم درنهاوند

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند همچنین از دستگیری ۱۴ نفر متهم، کشف یک دستگاه خودرو مسروقه و مقادیری مواد مخدر دراین شهرستان خبر داد.

منصور ملکی گفت: عوامل یگان امداد شهرستان در راستای برخورد با معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر و موتورسیکلت سواران متخلف و مزاحم طی ۳ روزگذشته تعداد ۹ نفر از معتادین متجاهر و خرده فروشان را دستگیر و ۲۵ دستگاه موتورسیکلت و ۲ دستگاه خودرو را نیز توقیف کردند.

وی افزود: ۳ نفر نیز توسط عوامل امداد شهرستان درخصوص مزاحمت دستگیر و به یگانهای انتظامی دلالت و اقدامات لازم درخصوص آنان صورت گرفت.

سرهنگ ملکی گفت: عوامل پلیس آگاهی شهرستان نیز موفق شدند یکدستگاه خودرو مسروقه را کشف و سارق آن را نیز دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند درپایان گفت: درخصوص متهمین دستگیر شده اقدامات قضایی و قانونی انجام و تحت رسیدگی و پیگیری است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما