تازه های سایت

کد مطلب: 28901
5. دى 1395 - 7:56
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی:
قرار گرفتن زندان نهاوند در قلب شهر ناقض حقوق شهروندی است
نماینده نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: قرار گرفتن زندان نهاوند در قلب شهر ناقض حقوق شهروندی است.
به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام نیا در جلسه هم‌اندیشی در خصوص فعالیت‌های حوزه دادگستری نهاوند با تشکر از زحمات قضات و مدیران دستگاه قضایی، عملکرد حوزه قضایی در کل کشور، استان و شهرستان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: تلاش ها در راستای فراهم کردن بستر سلامت، امنیت و آرامش جامعه و در پی آن رفع مشکلات اجتماعی و اقتصادی بر کسی پوشیده نیست.

وی بابیان اینکه هر چه بدنه حوزه قضایی قوی‌تر شود ارائه خدمات به مردم نیز مطلوب‌تر خواهد بود، گفت: نمایندگان مردم در مجلس درراستای رفع مشکلات احتمالی و حمایت از اجرای طرح و برنامه‌ها با تمام توان در کنار مجموعه قضایی خواهند بود.

وی در ادامه افزود: وضعیت نامناسب مکان زندان نهاوند می‌تواند آسیب‌های احتمالی برای جامعه داشته باشد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه حقوق شهروندی زندانیان هم به‌عنوان اعضای جامعه باید به رسمیت شناخته شود، گفت: قرار گرفتن زندان در قلب شهر به‌گونه‌ای ناقض حقوق شهروندی است و باید ضمن تشکیل جلسه‌ای با مسئولین، نسبت به تمهید مقدمات برای انتقال زندان به مکانی مناسب و خارج از محدوده شهر اقدام کرد.

نماینده نهاوند در مجلس شورای اسلامی همچنین بر تقویت اقدامات فرهنگی در زندان تأکید کرد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه‌ها

میدونید خنده کجاست؟ در کنارش چندتا مدرسه.کانون پرورش فکری کودکان و مراکز فرهنگی وجود داره .آها فهمیدم دارن تعادل بوجود میارن.جناب طراح های قدیم شهر نهاوند در پیتی ساختید شهررو.تازه داره طبق اصول شهرسازی و شهر نشینی گندهای ساختاری یکی یکی پیدا میشه./تشکر بهرام نیا عوضش کن.

دیدگاه شما