تازه های سایت

کد مطلب: 28860
2. دى 1395 - 7:50
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: ۲۴ متهم در طرح پاکسازی مناطق آلوده شهرستان نهاوند دستگیر و ۵۶ دستگاه وسیله نقلیه متخلف توقیف شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی همدان، منصور ملکی با بیان اینکه در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و جلب رضایت عمومی مردم طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز طی ۳ روز گذشته در سطح شهرستان نهاوند اجرا شد، اظهار داشت: خوشبختانه اجرای این طرح‌ها زمینه رضایتمندی شهروندان را فراهم کرده است.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح در مجموع تعداد ۲۴ نفر از توزیع‌کنندگان و خرده‌فروشان و فعالان در حوزه مواد مخدر دستگیر و ۲۳۵ گرم تریاک، ۴۹ گرم شیره، ۲۰ گرم سوخته ومقادیری اقلام ضد فرهنگی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: تعداد ۴۷ دستگاه موتورسیکلت و ۹ دستگاه خودرو نیز به علت مزاحمت و آلودگی صوتی، نداشتن مدارک و سایر موارد دیگر روانه پارکینگ شدند.

وی با بیان اینکه پرونده قضایی برای متهمان تشکیل و اقدامات قانونی نیز انجام شده است، اظهار داشت: یکی از مولفه‌های موفقیت مجموعه ناجا در سطح شهرستان همکاری و مشارکت مردمی بوده که البته نیازمند تقویت بیش از پیش این موضوع هستیم.

ملکی در پایان سخنانش با اشاره به اینکه پلیس شهرستان با اجرای طرح‌های امنیتی و انتظامی عرصه را بر مجرمان تنگ کند، گفت: تأمین آسایش و رضایتمندی مردم در اولویت‌های کاری مجموعه ناجا است و در این مسیر نیز از تمام توان و امکانات خود بهره می‌گیرد.

دیدگاه شما