تازه های سایت

کد مطلب: 28831
30. آذر 1395 - 7:16
مدیركل تعزیرات حكومتی همدان از محکومیت 120 میلیون ریالی قاچاقچی پتو و تلویزیون در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، علیرضا حسن‌پور اظهار داشت: فردی که تعداد 111 تخته پتوی خارجی به ارزش 30 میلیون و 780 هزار ریال را به وسیله یك دستگاه خودرو سواری حمل می‌کرد دستگیر و برای رسیدگی به اتهام ارتکابی به اداره تعزیرات حکومتی نهاوند تحویل شد.

وی افزود: پس از انجام تشریفات قانونی این فرد علاوه بر ضبط كالا به پرداخت مبلغ 30 میلیون و 780 هزار ریال جزای نقدی در حق دولت محكوم شد.

مدیركل تعزیرات حكومتی استان همدان ابراز داشت: همچنین فردی که به‌وسیله یک دستگاه خودرو سواری تعداد 5 دستگاه تلویزیون LED به ارزش 91 میلیون و 403 هزار ریال را به صورت غیر قانونی حمل می‌کرد دستگیر شد.

وی ادامه داد: این قاچاقچی نیز پس از جری تشریفات قانونی توسط شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان ملایر علاوه بر ضبط كالا به پرداخت مبلغ 92 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محكوم شد.

حسن‌پور با بیان اینکه برخورد با واحدهای بدون مجوز با قاطعیت ادامه دارد، تصریح کرد: یکی دیگر از فروشگاه‌های گیاهان دارویی بدون مجوز پلمپ شد.

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی‌های مشترک تعزیرات حکومتی و دانشگاه علوم پزشکی همدان یک واحد فروشگاه داروهای گیاهی در شهرستان رزن که بدون مجوز قانونی فعالیت می‌کرد شناسایی و پلمپ شد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما