تازه های سایت

کد مطلب: 28791
27. آذر 1395 - 16:59
تیم داوری کشورمان فینال رقابت‌های سوپر لیگ هندوستان را که فردا برگزار می‌شود قضاوت می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری گرو، علیرضا فغانی داور بین‌المللی فوتبال کشورمان به همراه رضا سخندان و محمدرضا منصوری کمک‌هایش راهی شهر کوچی هندوستان شدند تا دیدار تیم‌های کرالا بلاسترز و اتلتیکو کلکته را قضاوت کند.

این دیدار فینال سوپر لیگ هندوستان است و ساعت 18:50 فردا یکشنبه در هندوستان برگزار خواهد شد. این بازی در استادیوم جواهر لعل نهرو در شهر کوچی برگزار خواهد شد.

کرالا بلاسترز در لیگ هندوستان با 22 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و اتلتیکو کلکته با 20 امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد.

این رقابت‌ها از اکتبر 2013 شروع شده و به طور معمول 8 تیم در این رقابت‌ها حاضر هستند. از آنجایی که ثبت نام برای حضور در این مسابقات هزینه‌های بالایی دارد به همین دلیل هر تیمی نمی‌تواند در این مسابقات حاضر شود.

این لیگ زمانی به راه افتاد که پارلمان هندوستان تصمیم گرفت برای پیشرفت فوتبال در این کشور بودجه جداگانه‌ای تخصیص دهد. فوتبال با این شعار در هندوستان مطرح شد که فوتبال به اندازه کریکت در هندوستان طرفدار داشته باشد.

برگزار کنندگان این لیگ آن قدر استقلال دارند که گاهی برای بازی‌های خود حتی با فدراسیون فوتبال هندوستان هم هماهنگی نمی‌کنند. البته به طور معمول برای داشتن ارتباط با فیفا هماهنگی‌هایی بین طرفین صورت می‌گیرد به خصوص در زمانی که بخواهند داوران بین‌المللی یا میهمانان ویژه داشته باشند که در این باره با فدراسیون فوتبال کشورشان ارتباط برقرار می‌کنند.

تیم داوری کشورمان که این بازی را قضاوت می‌کند فینال المپیک 2016 ریو دوژانیرو را قضاوت کردند.

 
منبع: فارس
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما