تازه های سایت

کد مطلب: 28624
15. آذر 1395 - 8:01
رئیس شورای شهر نهاوند:
استیضاح شهردار نهاوند صحت ندارد
رئیس شورای شهر نهاوند شایعات موجود مبنی بر استیضاح شهردار نهاوند را تکذیب کرد و گفت: درخواستی از سوی شورای شهر نهاوند دال بر استیضاح شهردار به بنده واصل نشده است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، این روزها زمزمه‌هایی مبنی بر طرح سوال و حتی استیضاح یوسفیان شهردار نهاوند شنیده می‌شود که در این روزهای پایانی شورای دوره چهارم می‌تواند رنگ و بوی انتخاباتی نیز داشته باشد.
مسعود رضی رئیس شورای شهر مسئله استیضاح شهردار نهاوند را به طور کامل تکذیب کرده و گفته است که چنین موردی در صحن شورای شهر نهاوند مطرح نشده است.

وی با بیان اینکه هیچکدام از اعضای شورای شهر نهاوند نامه‌ای دال بر استیضاح شهردار نهاوند به بنده به عنوان رئیس شورای شهر ارائه نداده اند، گفت: مسائلی در زمینه استیضاح شهردار نهاوند مطرح شده که شایعاتی بیش نیست.

رضی تصریح کرد: اختلاف سلیقه در هر زمینه‌ای وجود دارد ولی اختلاف سلیقه به حدی نیست که منجر به استیضاح شود و اعضای شورای شهر نهاوند نیز خواسته‌ای در این زمینه نداشته‌اند.

همچنین صفی الله خرم آبادی سخنگوی شورای شهر نهاوند با بیان اینکه شورای شهر به هیچ وجه قصد طرح سوال و یا استیضاح شهردار موفق و مدبر نهاوند را ندارد گفت: در مقابل زیاده خواهی و سهم خواهی عده ای که به دنبال اختلاف و ایجاد تفرقه بین شهردار و شورای شهر هستند با قاطعیت خواهیم ایستاد.

وی افزود: متاسفانه این شایعات بی اساس توسط عده ای برای سهم خواهی و ایجاد اختلاف و تفرقه مطرح می شود.

خرم آبادی گفت: به طور قطع چند برابر قبل در کنار شهردار خواهیم بود، و به عده ای سود جو توصیه می کنیم به جای سهم خواهی و اخلال در کار شورا و شهردار بکوشیم تا سنگی را از پیش راهی برداریم و کمک کنیم تا وضعیت شهر بهبود یابد و مردم به آن شایستگی که حقشان است، برسند.

وی بیان داشت: تاسف می خورم که چرا شهرم پس از این همه سال هنوز در گیر و دار مشکلات ریز و درشت و پیش پا افتاده دست و پا می زند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه‌ها

من به عنوان شهروند نهاوندی حمایت قاطع خود را از جناب یوسفیان شهردار اعلام می دارم.و یکی از شهرداران دلسوز وفهیم است .که نهاوندرافعال کرده.لطفا رئیس شورا حاشیه را کاملا دور کنید.وبه فکر توسعه نهاوندکنید./نهاوند مرکز ایالت غرب ایران.نهاوندشهر برترین اولین ها

دیدگاه شما