تازه های سایت

کد مطلب: 28607
14. آذر 1395 - 7:55
فرمانده سپاه نهاوند گفت: تعداد 310 نفر از دانش‌آموزان دختر مدارس دوره متوسطه شهرستان نهاوند به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ کامران کریمی در حاشیه اعزام این دانش‌آموزان گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری دانش‌آموزان و نسل جوان جامعه در معرض تهاجم فرهنگی دشمن قرار دارد بنابراین همه باید تلاش کنند و دانش‌آموزان را در مقابله با این جنگ نرم کمک کنند.

وی اظهار داشت: زنده نگه‌داشتن یاد شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از راه‌های مقابله با جنگ نرم دشمن است و هرچه قدر که دانش‌آموزان را با این فرهنگ بیشتر آشنا کنیم موفق‌تر خواهیم بود.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: برپایی اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی یکی از راه‌های بسیار مؤثر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معنویت در بین جوانان است و به همین دلیل امروز کاروان راهیان نور دیگری از محل سپاه نهاوند به مناطق عملیاتی اعزام شد.

 

1066235

 

وی با اشاره به چندین مرحله اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی گفت: در این مرحله تعداد 310 نفر از دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه مدارس شهرستان نهاوند و بخش خزل به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

کریمی افزود: این دانش‌آموزان در قالب 7 دستگاه اتوبوس به همراه راویان دوران دفاع مقدس از مناطق عملیاتی بازدید و از محل رشادت‌های رزمندگان اسلام از نزدیک دیدن می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مدت‌زمان این اردوها 4 روز است، بیان داشت: در هر اتوبوس علاوه بر روحانی یکی از رزمندگان راویان دفاع مقدس حضور دارد و جان‌فشانی‌های رزمندگان اسلام را برای داش آموزان بازگو می‌کند.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون با همکاری آموزش‌وپرورش چندین کاروان دانش‌آموزی راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام‌شده‌اند و این اعزام‌ها تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما