تازه های سایت

کد مطلب: 28571
11. آذر 1395 - 8:47
نماینده مردم نهاوند در مجلس در یادواره شهدای روستای وشت:
مدافعان حرم صحنه‌های بی‌نظیری از شجاعت و عشق به اسلام را رقم زدند
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: رزمندگان مدافعان حرم با حضوری عارفانه، شجاعانه وتوام با شناخت صحنه‌های جاودان و بی‌نظیری را در جبهه‌های مقاومت رقم زدند.

 به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام نیا در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای مدافع حرم، به‌ویژه 16 شهید گران‌قدر روستای وشت، برگزاری یادواره شهدا را تداعی صبر و استقامت، تبعیت از ولایت، مدیریت جهادی و حضور انقلابی در همه عرصه‌های موردنیاز اسلام و انقلاب دانست.

وی یادواره شهدا را تجلی و عصاره همه خوبی‌ها دانست و اظهار داشت: این مراسم‌ها یادآور خونی است که شهدا بر این سرزمین جاری و ساری کردند تا من و شما در امنیت و آرامش به مردم خدمت کنیم، نه خدای‌نکرده از این راه نانی برای خود فراهم کرده و شهرت و آوازه‌ای برای خود رقم بزنیم.

نماینده مردم نهاوند در مجلس با اشاره به حدیثی از امام رضا (ع) افزود: اگر مسلمانی صدای دادخواهی، تظلم و استمداد مسلمان دیگری را در شرق یا غرب عالم بشنود و نسبت به آن بی‌تفاوت باشد و آن را لبیک نگوید، مسلمان نیست.

وی گفت: بر اساس همین روایت و به برکت خون شهیدان و ندای حق‌طلبی آن‌ها، امروز سربازان جان‌برکف ولایت در حمایت از همه مسلمین و مظلومین عالم در جبهه‌های مقاومت حاضر هستند و با حضوری عارفانه وتوام با شناخت صحنه‌های جاودان دیگری را در همه جبهه‌ها ازجمله سوریه رقم‌زده‌اند.

 

1063377

 

بهرام نیا اظهار داشت: برگزاری همین یادواره‌ها به‌نوعی معرفی این فضایل اخلاقی و انسانی دلاورمردانی است که برای همیشه تاریخ و در برابر استبداد و ظلم حضوری شورانگیز و شجاعانه‌ای داشته‌اند.

وی افزود: امروز باید بر خود ببالیم که علیرغم حاکمان سست‌عنصری که در طول تاریخ این کشور، بخش قابل‌توجهی از خاک این سرزمین را به بیگانگان واگذار کردند، در پایان دفاع مقدس حتی یک وجب از این خاک مقدس در چنگال دشمن نبود.

نماینده مردم نهاوند در مجلس در ادامه به بیان خاطراتی از عملیات والفجر ۵ و مقدماتی پرداخت و گفت: در این عملیات‌ها با بسیاری از شهدای روستای وشت هم‌رزم بوده‌ام و شاهد رشادت‌های بی‌نظیر این شهدای گران‌قدر بوده‌ام.

وی با اشاره به خصوصیات و ویژگی‌های خاص هرکدام از شهدای روستای وشت، از آنان به‌عنوان دلیر مردانی یادکرد که با رسیدن به‌یقین و معرفت، راه سرخ شهادت را برگزیده و در آتش عشق سوختند تا به افق ”عند ربهم یرزقون ”برسند.

بهرام نیا در پایان گفت: امروز وظیفه همه ما زنده نگه‌داشتن یاد شهدای گران‌قدر دفاع مقدس و مدافع حرم است و همه باید تلاش کنیم تا راه شهدا را با پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب باقدرت ادامه دهیم.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما