تازه های سایت

کد مطلب: 28492
5. آذر 1395 - 15:16
فرمانده سپاه نهاوند گفت: دشمنان انقلاب اسلامی با راه انداختن جنگ نرم سعی در ضربه زدن به ایران اسلامی را دارند بنابراین وظیفه همه بصیرت افزایی و مقابله با شبیخون فرهنگی دشمن است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ کامران کریمی در جمع 3 هزارنفری مدافعان حرم شهرستان نهاوند در مصلا این شهر گفت: دشمنان انقلاب اسلامی که متوجه شدند نمی‌توانند از طریق جنگ سخت به مقابله با کشورمان بپردازند جنگ نرم و فرهنگی را آغاز کردند.

وی اظهار داشت: در این جنگ همه باید هوشیار باشیم و برای مقابله با نقشه‌های دشمنان از سلاح آگاهی و بصیرت استفاده کنیم تا آن‌ها ناامید شوند.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: سپاه با توجه به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در مورد جنگ نرم اقدام به تشکیل حلقه‌های بصیرتی جنگ نرم با عنوان حلقه‌های صالحین کرده است.

وی گفت: این حلقه‌ها با 3 هدف حضور جوانان در مسجد و برنامه‌های بسیج، ارتقا آگاهی و بصیرت بسیجیان و هدف سوم کادر سازی برای آینده انقلاب تشکیل‌شده است و در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج در حال اجرا است.

کریمی اظهار داشت: در حال حاضر در شهرستان نهاوند ۹۰۰ حلقه تربیتی و بصیرتی شجره طیبه صالحین با محوریت امام‌جمعه شهرستان نهاوند فعالیت دارند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به برنامه‌های اجراشده در هفته بسیج امسال اشاره کرد و عنوان کرد: برنامه‌های هفته بسیج به‌خوبی اجراشده و هدف از اجرای این برنامه‌ها ترویج فرهنگ انقلابی و بسیجی در بین نسل جوان بوده است.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: بابیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری جوانان در مقابل تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن قرار دارند، اظهار داشت: اگر جوان مؤمن و متدین کشور باروحیه بسیجی و انقلابی رشد کند قطعاً به فرد مفیدی برای انقلاب اسلامی تبدیل خواهد شد.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری دشمنان برای ضربه زدن به سازمان بسیج مستضعفین گفت: به حول قوه الهی امروز بسیج به برکت خون شهدا و مقاومت مردم ایران و با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب در اوج اقتدار و قدرت قرار دارد و باعث وحشت دشمنان شده است.

 

1055610

 

کریمی با اشاره به برگزاری ۲۲ یادواره از ابتدای سال و همچنین اعزام بیش از ۴ هزار دانش‌آموز و اقشار مختلف مردم به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور گفت: خوشبختانه سپاه ناحیه نهاوند در بحث اردوهای جهادی و محرومیت‌زدایی نیز تاکنون خوش درخشیده و در بحث اردوهای ۱، ۲ و ۷ روزه تاکنون بیش از ۳ هزار نفر از بسیجیان را در این اقدامات خداپسندانه شرکت داده است.

وی به کارنامه سپاه در بخش ورزشی اشاره کرد و گفت: در شهرستان نهاوند تاکنون 9 سالن ورزشی بااعتباری بالغ‌بر 1 میلیارد و 900 میلیون تومان از محل اعتبارات سپاه ساخته‌شده و در اختیار ورزشکاران قرارگرفته است.

فرمانده سپاه نهاوند در بخش پایانی سخنانش اظهار داشت: فلسفه وجودی بسیج دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای این نظام مقدس است.

وی گفت: سپاه به هیچ‌کس در داخل و خارج از کشور اجازه نخواهد داد از خطوط قرمز نظام، اسلام و رهبری فراتر برود.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما