تازه های سایت

کد مطلب: 28374
28. آبان 1395 - 11:55
با مرگ راننده پراید در بیمارستان، تعداد افراد فوت‌شده در تصادف هولناک محور نهاوند به کرمانشاه به 6 نفر رسید.

به گزارش پایگاه خبری گرو، بعدازظهر روز گذشته تصادف مرگباری در محور نهاوند به کرمانشاه در حدفاصل روستای کهریز نهاوند اتفاق افتاد که دیدن تصاویر هولناک این حادثه دل هر بیننده‌ای را به درد می‌آورد.

در این حادثه که بین یک دستگاه خودروی سمند با تریلی و سپس با یک پراید رخ‌داده بود هر 5 سرنشین خودروی سواری سمند زنده در آتش سوختند و راننده پراید هم پس از انتقال به بیمارستان جان باخت.

شهبازی رئیس جمعیت هلال‌احمر نهاوند درباره این تصادف به ما گفت: پس از دریافت گزارشی از اورژانس مبنی بر برخورد سه دستگاه خودرو پراید، سمند و تریلی در محور نهاوند کرمانشاه و نیاز به خودرو نجات و آمبولانس، اکیپی از پایگاه امداد جاده‌ای فیروزان به صحنه اعزام شد و تا رسیدن آتش‌نشانی عوامل هلال‌احمر اطفا حریق موجود و کپسول‌های خودروی‌های عبوری اقدام به خاموش کردن خودروی سمند کردند.

وی اظهار داشت: ولی متأسفانه به علت شدت برخورد سمند با تریلی و شدت جراحات وارده و آتش‌سوزی زیاد هر 5 سرنشین خودروی سمند در دم جان باختند.

شهبازی افزود: به دلیل اینکه جنازه سرنشینان سمند به‌طور وحشتناکی بین آهن‌پاره‌های خودرو گیرکرده بود پس از حدود 2 ساعت تلاش، اکیپ هلال‌احمر جنازه 5 سرنشین سمند را خارج کرد.

وی گفت: 3 نفر از سرنشینان پراید نیز که به‌شدت مجروح شده بودند توسط آمبولانس‌های پایگاه فیروزان و پایگاه شهری فوریت‌های پزشکی به بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان منتقل شدند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر نهاوند افزود: متأسفانه باخبر شدیم که راننده پراید که به‌شدت مجروح شده و به بیمارستان منتقل‌شده بود به علت شدت جراحت وارده جان خود را از دست داد.

وی اظهار داشت: به همین دلیل تعداد کشته‌های تصادف مرگبار امروز نهاوند به 6 نفر رسید و 2 مصدوم همچنان در بیمارستان بستری هستند.

عوامل پلیس‌راه انحراف به چپ خودروی سمند و شاخ‌به‌شاخ شدن با تریلی را عامل این حادثه دل‌خراش عنوان کردند.

هر 5 سرنشین کشته‌شده خودروی سمند که آتش‌گرفته بود ساکن شهرستان خمین هستند و در حال بازگشت از سفر زیارتی کربلا بودند که دچار سانحه شدند.

شهرستان نهاوند به دلیل موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن در مسیر عبور مسافران به استان‌های غربی کشور در طول سال محل عبور و مرور خودروهای زیادی است و محور نهاوند به فیروزان در قسمت اصلی این محور قرار دارد که در بعضی مناطق محوری باریک و بسیار خطرناک است.

در طول 5 روز گذشته علاوه بر تصادف روز گذشته که 6 کشته داشته است 3 تصادف دیگر با 3 کشته به وقوع پیوسته که هر 3 کشته ساکن شهر قم بودند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه‌ها

نهاونداز لحاظ شهری و جاده ای خیلی جای کار داره.خیلی.

دیدگاه شما