تازه های سایت

کد مطلب: 28340
26. آبان 1395 - 14:19
فرمانده سپاه نهاوند گفت: به مناسبت هفته بسیج بیش از 160 برنامه فرهنگی، مذهبی،سیاسی و بصیرتی در سطح شهرستان برگزار می شود که تجمع 3 هزار نفری بسیجیان شاخص ترین این برنامه ها است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ کامران کریمی در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان نهاوند گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با دور اندیشی و عاقبت نگری در آذرماه سال 58 فرمان تشکیل بسیج مستضعفین را صادر کرد تا پشتوانه محکمی برای انقلاب اسلامی باشد.

وی اظهارداشت: این دور اندیشی حضرت امام خمینی(ع) به حمد الله به ثمر نشسته است و مردم از برکات این شجره طیبه بهره مند می شوند و این نیروی مردمی روز به روز گسترده تر و موجب وحشت دشمنان می شود.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: امروز به برکت مقاومت و پشتیبانی مردم و هدایت های مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی ایران به عنوان قدرتی جهانی مطرح است و یکی از نهادها که دشمنان برای ضربه زدن به آن تلاش می کنند نهاد مردمی بسیج است.

وی گفت: امروز دشمنان از طریق جنگ سخت نمی توانند وارد کشور شوند و جنگ نرم را تحت عنوان شبیخون فرهنگی انتخاب کردند و قشری هم که مورد حمله قرار داده اند جوانان و نوجوانان کشور می باشند.

کریمی با اشاره به نقش حلقه های صالحین در مبارزه با جنگ نرم دشمن اظهار داشت: بسیج و سپاه نهاوند برای مقابله با این امر اقدام به تشکیل 800 حلقه ی شجره ی طیبه ی صالحین کرده که مهم ترین کار سپاه و بسیج می باشد.

 وی افزود: در زمینه اقتصادی نیز سپاه وارد عمل شده و با پرداخت مبلغ 3میلیارد تومان وام اشتغال به جوانانی که از طریق فنی و حرفه ای به سپاه معرفی شده اند این امر را پوشش داده حتی به شهرستانهای همجوار نیز درخواست دادیم درصورتی که موفق به جذب این مورد نشده اند بودجه ی آنها به جوانان نهاوندی تعلق بگیرد.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: در بحث سازندگی نیز هر اداره ای، هر مسئولی که در انجام امور مربوطه ضعیف عمل کند سپاه به عنوان نگهدارنده دستاوردهای انقلاب اسلامی واردعمل خواهد شد.

وی در ادامه به تشریح برنامه های هفته بسیج در نهاوند پرداخت و عنوان کرد:  که در طول این هفته 160 برنامه متنوع مذهبی، سیاسی، فرهنگی و ورزشی خواهیم داشت که مهمترین این برنامه ها برگزاری گردهمایی 3 هزار نفری بسیجیان شهرستان نهاوند است.

فرمانده سپاه نهاوند بیان داشت: جلسه هماهنگی با ادارات شهرستان به جهت حضور فعال آنها در مراسم این هفته  برگزار شده است و همچنین به منظور  فضاسازی مناسب این هفته با شهرداری ها و شوراهای هر چهار شهر نهاوند، فیرزان، گیان و برزول هماهنگی های لازم صورت گرفته است.

کریمی افزود: در روز اول هفته بسیج  دیدار با امام جمعه محترم شهرستان با حضور مسئولین، بسیجیان را خواهیم داشت و در این هفته چندین گردهمایی بزرگ بسیجیان با حضور پیشکسوتان بسیجی در سطح شهرستان برگزار می شود.

وی ادامه داد:سرکشی از خانواده های محترم شهدا و ایثارگران،  برگزاری چندین نمایشگاه عکس بسیج ، برگزاری مسابقات ورزشی که با هماهنگی مدیریت محترم اداره ورزش و جوانان شهرستان انجام می شود و اعزام اکیپ پزشکان با ارائه ویزیت و داروی رایگان به مناطق محروم از دیگر برنامه های این هفته خواهد بود.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: در طول هفته بسیج دو سالن ورزشی در روستاهای شعبان و دهفول به بهره برداری می رسد تا جوانان از انها استفاده کنند.

وی در پایان اظهار دشت: در مهمرتین برنامه این هفته گردهمایی بزرگ 3000 نفری بسیجیان را در مصلی یا ورزشگاه آیت الله علیمرادیان در روز 5آذر سالروز تشکیل بسیج  خواهیم داشت و سخنران این مراسم فرمانده سپاه استان سردار ابوحمزه خواهد بود.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما