تازه های سایت

کد مطلب: 28333
24. آبان 1395 - 8:21
رئیس اداره تعزیرات حکومتی نهاوند خبر داد
کشف ۱۷۵ تخته پتوی قاچاق در نهاوند
رئیس اداره تعزیرات حکومتی نهاوند از کشف ۱۷۵ تخته پتوی قاچاق در نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، بهزاد کاکاوندی با اعلام این خبر گفت: طی روز گذشته و در راستای اجرای طرح برخورد با کالای قاچاق موجود در بازار شهرستان نهاوند، پس از بازرسی‌های نامحسوس مراکز عرضه شهرستان بیش از ۱۷۵ تخته پتوی قاچاق خارجی کشف و ضبط شد.

وی بابیان اینکه ارزش ریالی این تعداد پتو حدود ۴۰ میلیون تومان برآورد شده است، گفت: با بررسی‌های به‌عمل‌آمده و با توجه به اینکه فروشنده هیچ‌گونه برگ خرید و مدرکی مبنی بر قاچاق نبودن کالا همراه نداشت متهم با قرار وثیقه ۸۰ میلیون تومانی تا صدور رای نهایی دادگاه آزادشد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی نهاوند یاداور شد: طی مهرماه سال جاری ۵۳ فقره پرونده تعزیراتی در شهرستان نهاوند تشکیل‌شده است.

وی با اشاره به پرونده‌های تشکیل‌شده کالا و خدمات در واحدهای صنفی شهرستان، گفت: طی این مدت ۳۰ فقره پرونده کالا و خدمات نیز تشکیل‌شده که تمامی آن‌ها منجر به صدور رأی و مختومه شده‌اند.

کاکاوندی بابیان اینکه میزان محکومیت این تعداد پرونده ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در حق دولت بوده است، گفت: در حوزه پرونده‌های قاچاق طی ماه گذشته ۱۲ فقره پرونده تشکیل که ۱۱ فقره آن‌ها رسیدگی و  مختومه شده و یک فقره همچنان در حال بررسی است.

وی افزود: میزان محکومیت نقدی این تعداد پرونده ۷۲۸ میلیون و ۲۹۰ هزار ۸۳۰ ریال بوده است.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی نهاوند  با اشاره به بزرگ‌ترین کشفیات حوزه قاچاق در شهرستان نهاوند طی ماه گذشته، گفت: دو پرونده کشف ۳۱۹ هزار نخ و ۶۳ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ترتیب باارزش ریالی ۵۲ میلیون تومان و ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان از عمده‌ترین پرونده‌های تشکیل‌شده بوده است.

وی ادامه داد: در حوزه بهداشت و درمان و همچنین دامپزشکی شهرستان ۱۱ فقره پرونده تشکیل‌شده که این تعداد پرونده مختومه و منجر به صدور رأی و پرداخت جریمه محکومیت ۳ میلیون تومانی شده‌اند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما