تازه های سایت

کد مطلب: 28298
22. آبان 1395 - 16:03
گروه جهادی بسیج جامعه پزشکی تهران با حضور در روستاهای محروم بخش خزل نهاوند، مردم را به‌صورت رایگان ویزیت کردند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، در راستای محرومیت‌زدایی و ارتقا سطح سلامت افراد محروم در سطح کشور گروه جهادی جامعه پزشکی سپاه تهران در اقدامی خداپسندانه با حضور در روستاهای محروم دهستان خزل شرقی بخش خزل نهاوند به روستاییان خدمت‌رسانی کردند.

این گروه با همراهی حمیدوند فرماندار، جهانیان بخشدار بخش خزل، دارابی رئیس شبکه بهداشت و درمان و مسئول جهاد سازندگی سپاه نهاوند، به‌صورت کاملاً رایگان روستاییان عزیز دهستان خزل شرقی را ویزیت و داروی رایگان در اختیار انها قراردادند.

در این گروه جهادی 30 نفر از پزشکان و دندان‌پزشکان حضور داشتند و در روستاهای سیاه دره و دهستان خزل شرقی به روستاییان خدمت‌رسانی کردند.

اصغر مومیوند مسئول گروه جهادی بسیج امام علی (ع) تهران بابیان اینکه این گروه جهادی باهدف رضای خدا و محرومیت‌زدایی از مناطق محروم فعالیت می‌کند، گفت: همه سعی و تلاش این گروه جهادی کمک به مردم مناطق محروم است و اعضای این گروه از کار کردن برای این مردم هیچ‌وقت خسته نمی‌شوند.

وی اظهار داشت: در این طرح روستاییان عزیز به‌صورت رایگان ویزیت می‌شوند و دارو در اختیار انها قرار می‌گیرد و اگر هم لازم باشد برای مداوا با هماهنگی‌های لازم به تهران منتقل می‌شوند.

مومیوند افزود: علاوه بر کار پزشکی که در این روستاها انجام می‌شود در نقاط دیگری اعضای گروه جهادی امام علی (ع) به کارهای عمرانی و عامل المنفعه می‌پردازند.

وی در پایان گفت: وقتی پزشکان و اعضای گروه‌های جهادی به مناطق محروم سفر می‌کنند و با مردم نقاط مختلف صحبت می‌کنند و برای انها کار کوچکی انجام می‌دهند اصلاً دچار خستگی نمی‌شوند چون هدفشان فقط رضای خدا است.

کریم حمیدوند فرماندار نهاوند نیز با تشکر از حضور گروه جهادی امام علی (ع) در بخش خزل نهاوند گفت: کار اعضای این گروه بسیار ستودنی است چون با تلاش و کوشش و به روستائیان عزیز خدمت رایگان ارائه می‌دهند.

وی اظهار داشت: وظیفه ما حمایت و پشتیبانی از اقدامات خیرخواهانه و عام‌المنفعه است و حضور امروز ما در این محل هم به دلیل تشکر از زحمات این عزیزان بود.

فرماندار نهاوند افزود: گروه جهادی امام علی (ع) که از تهران به روستاهای دورافتاده نهاوند سفرکرده‌اند به‌منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم مناطق محروم سفر می‌کنند و امروز تعداد زیادی از روستاییان سیاه دره را ویزیت و دستورات لازم را به انها دادند.

وی گفت: با همکاری دکتر دارابی رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند که از متخصصان دندانپزشکی هستند علاوه بر پزشک عمومی خدمات دندانپزشکی نیز به این عزیزان ارائه شد.

دارابی رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: هدف همه اعضای این گروه خدمت به مردم است و خدا را شکر امروز با تلاش گروه جهادی امام علی (ع) خدمت کوچکی به مرد عزیز و محروم دهستان خزل شرقی ارائه شد.

وی اظهار داشت: علاوه بر حضور گروه جهادی در این شهرستان، در ایام مختلف سال نیز بسیج جامعه پزشکی نهاوند و پزشکان خیرخواهی که خدمت را دوست دارند با حضور در مناطق محروم خدمات رایگان پزشکی به مردم ارائه می‌دهند.

دارابی افزود: تا پایان سال نیز گروه‌های جهادی پزشکی دیگری به شهرستان نهاوند می‌آیند تا به اکثر روستایان مناطق محروم خدمات پزشکی ارائه کنند.

جهانیان بخشدار بخش خزل نهاوند که همراه این گروه جهادی بود، گفت: اعضای این گروه جهادی امروز به روستاهای سیاه دره و تاریک دره از توابع دهستان خزل شرقی رفتند و مردم را به‌صورت رایگان ویزیت کردند و داروی رایگان در اختیار انها قراردادند.

وی اظهار داشت: در این طرح خدمات پزشکی و دندانپزشکی با همکاری خوب مردم به اعضای روستاهای دهستان خزل شرقی ارائه شد.

جهانیان در پایان گفت: این طرح باهدف محرومیت‌زدایی و ارتقای شاخص‌های بهداشت و درمان در این منطقه برگزار شد و خوشبختانه مردم استقبال خوبی از این طرح داشتند.

 

1039775

1039778

1039781

1039779

1039783

1039780

1039782

1039777

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما