تازه های سایت

کد مطلب: 28296
22. آبان 1395 - 8:02
فرماندار نهاوند از وقوع ۶ زلزله با قدرت ۲ تا ۴ ریشتر در شهرستان نهاوند طی سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، کریم حمیدوند با اعلام این خبر گفت: باتوجه به ضوابط و شرایط موجود در ثبت گزارش زلزله‌ها از ابتدای سال جاری تاکنون ۶ زلزله در شهرستان نهاوند به وقوع پیوسته است.

وی بابیان اینکه زمین‌لرزه‌هایی محسوس هستند که از ۳.۵ ریشتر به بالا باشند، گفت: آنچه در آمار ستاد مدیریت بحران شهرستان ثبت می‌شود و مدیریت بحران استان به آن توجه دارد زمین‌لرزه‌هایی باقدرت ۲ تا ۴ ریشتر است.

فرماندار نهاوند از آمادگی امکانات و نیروی انسانی شهرستان نهاوند در مواجهه با حوادث غیره مترقبه خبر داد و گفت: امیدواریم هیچ‌گاه نیاز به بهره‌گیری از این امکانات نباشد اما حوادث طبیعی غیرقابل‌پیش‌بینی هستند و باید آمادگی همیشگی وجود داشته باشد.

وی افزود: شهرستان نهاوند بر روی گسل زلزله قرار دارد و روزانه در برخی مناطق شهرستان همچون بخش «خزل» زلزله‌ها و لرزه‌های خفیفی رخ می‌دهد که این مهم نیازمند توجه ویژه مسئولین استانی و کشوری است.

حمیدوند نوسازی واحدهای مسکونی روستایی در نهاوند را مثبت ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم بنیاد مسکن شهرستان با توجه به اعتبارات و تسهیلات در نظر گرفته‌شده برای واحدهای فرسوده اقدامات گسترده تری داشته باشد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما