تازه های سایت

کد مطلب: 28085
10. آبان 1395 - 15:59
نماینده مردم نهاوند در مجلس با اعلام اینکه تغییر در وزارت آموزش و پرورش لازم بود، گفت: دانش‌آشتیانی قبل از جلسه مجلس در فراکسیون اصولگرایان حاضر می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام‌نیا با اشاره به اینکه 3 وزیر پیشنهادی از دو هفته گذشته فعالیت‌ خود را در مجلس برای گرفتن رأی اعتماد آغاز کرده‌اند، اظهار داشت: وزرای پیشنهادی در قالب کمیسیون‌ها، فراکسیون‌ها و دیدار فردی با نمایندگان رایزنی‌ها را آغاز کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه شخصیت‌های کشوری و سیاسی پیام‌هایی درباره این موضوع داده‌اند، گفت: آنچه وظیفه نمایندگان است بررسی سوابق، تجربیات کاری و علمی و صلاحیت‌های کاری، حرفه‌ای و اخلاقی است که باید بررسی کرده و به جمع‌بندی رسید.

بهرام‌نیا با بیان اینکه براساس تعهد به مردم، کشور و میثاقی که به آن پایبندیم، براساس شاخص‌ها وزرای پیشنهادی انتخاب می‌شوند، گفت: مجلس فردا بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی را در دستور کار دارد.

وی در پاسخ به این سئوال که نظر شما درباره اعمال تغییرات در کابینه دولت یازدهم چیست؟ گفت: تغییرات در اختیار دولت است ولی اعمال برخی تغییرات از جمله وزارت آموزش و پرورش لازم بود چراکه در این وزارتخانه ناکارآمدی دیده می‌شد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس با بیان اینکه بقیه تغییرات نیز به تبع نظر خود دولت بوده است، تصریح کرد: در این چند ماهه باقی مانده از دولت آنچنان که باید و شاید نمی‌توان کار کرد.

بهرام نیا با اشاره به اینکه دانش آشتیانی صبح فردا و قبل از جلسه صحن مجلس در فراکسیون اصولگرایان حاضر می‌شود، گفت: باید تا فردا صبر کرد تا درباره انتخاب وزرا صحبت کرد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما