تازه های سایت

کد مطلب: 28077
9. آبان 1395 - 23:21
انتشار سری جدید از ایمیل های "کلینتون" در کامپیوتر شخصی همسر سابق "هما عابدین"،در روزهای پایانی انتخابات، شانس بزرگ برای بازگشت "ترامپ" به کارزار انتخابی بود.

به گزارش پایگاه خبری گرو؛ به نقل از «تیتریک»،  کمپین انتخاباتی "هیلاری کلینتون" روز گذشته پس از انتشار نامه رئیس پلیس فدرال آمریکا درباره آغاز مجدد تحقیقات بر روی پرونده ایمیل های "هیلاری کلینتون" ، به کنگره این کشور شوک بزرگی را متحمل شد.

"جیمز کومی" رئیس پلیس فدرال آمریکا روز گذشته اعلام کرد که در جریان تحقیقات بر روی پرونده رسوائی جنسی "آنتونی وینر" همسر سابق "هما عابدین" و عضو سابق کنگره آمریکا، پلیس سری جدیدی از ایمیل های مرتبط به پرونده "هیلاری کلینتون" در اختیارFBI قرار گرفته است.

FBI آمریکا گفت ایمیل های جدید در جریان بررسی ایمیل های "وینر" به دختران 15 ساله در خصوص پرونده رسوائی جنسی "وینر"، در کامپیوتر شخصی او کشف شد. "کومی" ضمن اعلام بررسی و بازبینی تمام این ایمیل ها برای مشخص شدن اینکه این ایمیل ها حاوی اطلاعات طبقه بندی شده هستند یا نه، از مدت زمان لازم برای اینکار اظهار بی اطلاعی کرد و گفت هنوز برای FBI مشخص نیست که آیا این ایمیل ها به پرونده "هیلاری کلینتون" مرتبط هستند یا نه.

انتشار این خبر در حالی که تنها 10 روز به انتخابات باقی مانده است باعث خشم و البته شوکه شدن دموکرات ها و کمپین انتخاباتی "کلینتون" شد و آن ها را از دادن پاسخ های روشن به سوالات مربوطه باز داشت. آن ها با اعلام اینکه انتشار این خبر در ده روز پایانی رقابت یک موضوع عجیب است از FBIخواستند تا اطلاعات و جزئیات بیشتری در این خصوص منتشر کند. و زمانی که از ارتباط "هما عابدین" سوال شد گفتند آن ها هنوز از حقیقت ماجرا خبر ندارند و FBI در قدم بعدی باید توضیحات بیشتری در این باره منتشر کند و در خصوص نقش این اقدام در این موقعیت زمانی از انتخابات عنوان کردند این سازمان باید در جریانات سیاسی بیطرفانه عمل کند در حالیکه این اتفاق به شدت روند انتخابات را تحت تاثیر قرار داد.

"هیلاری کلینتون" در این باره گفت که از طریق خبرگزاری ها از موضوع خبردار شده است و از FBI می خواهد تا جزئیات این موضوع را منتشر کند و مشخص کند که در این پرونده به دنبال چیست؛ و نیزتاکید کرد که فکر نمی کند آن ها تصمیمی را که در جولای در این خصوص گرفته اند را تغییر دهد.

این در حالی است که این اتفاق برای جمهوری خواهان نوعی برگه برنده و شانس دوباره برای برگشت به صحنه انتخابات است؛ آن ها بازبینی و آغاز دوباره تحقیقات بر روی این پرونده را ناشی از اهمیت بالای این موضوع دانستند و گفتند این نشان دهنده بی کفایتی "کلینتون" برای ریاست جمهوری است و شدیدتر از قبل "هیلاری" را بخاطر خیانت در مسائل امنیتی و نگهداری اطلاعات مهم ، هدف حملات خود قرار دادند.

"کومی" نیز پس ازانتشار نامه اش ازسوی هر دو حزب مورد حمله قرار گرفت در پیامی اعلام کرد بسیار کم اتفاق می افتد که این سازمان روند تحقیقات خود را گزارش کند ولی در این باره من احساس کردم که باید اطلاع دهم و فکر کردم اگر این کار انجام نشود این سوءتفاهم ایجاد می شود که ما وظیفه مان را کامل انجام نمی دهیم.

"عابدین" در آگوست گذشته وقتی که متوجه ارتباط همسرش "وینر" با یک زن دیگر می شود از او جدا می شود. "وینر" به دلایل رسوائی جنسی از کنگره نیز استعفا داده بود.

"کلینتون" در جولای گذشته به خاطر استفاده از سرور شخصی در ارسال ایمیل های کاری متهم به خیانت در نگهداری اطلاعات امنیتی شد و پلس فدرال بعد از بازجویی و تحقیقات در این زمینه او را تبرئه کرد. "کلینتون" نیز به خاطر انجام این اشتباه عذر خواهی کرد. و در مناظرات و مصاحبه ها  نیز سعی می کرد از پاسخ دادن به این سوال فرار کند.
 
انتهای پیام/

478625

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما