تازه های سایت

کد مطلب: 28055
8. آبان 1395 - 23:09
مهدی طارمی که آقای گل پرسپولیس است تقریبا هرچندماه یک بار با یک حاشیه دست و پنجه نرم می کند و تمرکز ندارد. این همان انتقادی است که برانکو از این بازیکن دارد.
به گزارش پایگاه خبری گرو، برانکو خیلی ریز و عمیق حرف زد و دو نکته گفت: « اول: طارمی تمرکزش کافی نیست، دوم: او بیش از اینکه با ما باشد در ۴ ماه گذشته ۳ ماه آن را در تیم ملی بوده است». برانکو خیلی ریز از کی‌روش و طارمی انتقاد کرد. آقای گل پرسپولیسی‌ها اما همین حالا هم در جدول گلزنان جزو صدرنشین هاست پس چرا برانکو او را کم تمرکز می‌داند؟
دلیل این موضوع همان است که همه هواداران پرسپولیس می‌دانند، دلیل این است که از منظر آماری طارمی بیش از اندازه فرصت از دست می دهد. او از هر پنج فرصت گل تنها یکی را به گل تبدیل می‌کند و این برای پرسپولیسی که خالق فرصت های زیادی است و در هر مسابقه بارها به دروازه حریف خود می رسد آمار خوبی برای طارمی که با فرشاد پیوس مقایسه می شد نیست.

برانکو مربی عاقلی است، او از قدیم خیلی ریز حرف می زد و باید حرف هایش را موشکافی می‌کردید تا متوجه بشوید چه می گوید و حالا او در مورد طارمی حرف می زند، خیلی هم ریز حرف می زند. طارمی تمرکز ندارد، رد پای «پیوس ثانی» تقریبا در همه حاشیه ها دیده می شود، اینکه جوان با استعداد ۲۵ ساله اینگونه دور خود بچرخد و تقریبا هر ماه یک جنجال درست کند اتفاق خوبی نیست. او شب قبل از مسابقه با صنعت نفت آبادان با مدیر تیم درگیر می شود و قهر می‌کند و اردو را ترک می کند و او را برمی‌گردانند تا عملا با طاهری سرشاخ شده باشد و حقوق و دستمزدش هم به خطر بیافتد. درگیر شدن با رئیس در هیچ مجموعه ای بدون تبعات نیست. طارمی اما خودش را درگیر می کند و همه چیزش به هم می‌ریزد.

ماجرای سفر و قرارداد با ریزه اسپور در اوج ناباوری هواداران این تیم هم قصه ای بود در نوع خودش عجیب و غریب. در آن داستان پای توپ و تانک در ترکیه هم وسط آمد و فرودگاه هم منفجر شد. طارمی اما با فشار هواداران روی برانکو برگشت تا این مربی مجبور شود برای خالی کردن لیسن ساسان انصاری را کنار بگذارد و حالا شاید با طوفان گلزنی ساسان که چهار بازی را در پرسپولیس روی نیمکت نشست پشیمان شده باشد.

داستان اما اینگونه ادامه پیدا کرد که طارمی گفت: «به نظرم باید کم کم رامین بازی کند. اینکه برانکو می‌گوید بازی نکند، نظر خودش است و هیچ کاری هم نمی‌توانیم بکنیم اما به نظر شخص من طارمی رضاییان باید کم کم بازی کند چون برای تیم ملی هم خوب است. »

اینکه درست می گوید یا نه بحث دیگری است، موضوع عدم تمرکز است. شاید هم طارمی فقط با رامین می تواند متمرکز شود چرا که توپ های زیادی را از دست داد اما سانتر رامین را گل کرد و این باز یعنی  عدم تمرکز! طارمی که به پرسپولیس برگشت برانکو او را به زحمت پذیرفت و پس از مدت ها اعلام کرد جایی برای او باز خواهد کرد. با این حال طارمی اعلام کرد رامین رضائیان هم باید برگردد.

طارمی پارسال هم کم حاشیه درست نکرد. او در بازی با تراکتورسازی از مربی اش انتقاد کرد که چرا پنالتی را به بنگستون داده است! شرح ماوقع را حتما به یاد دارید: « مهدی طارمی که خودش پنالتی را گرفته بود قصد داشت ششمین گلش را به ثمر برساند او در لحظه پنالتی زدن بنگستون آنقدر ناراحت و دلخور بود که به صحنه پشت کرد و از محوطه جریمه تراکتورسازی فاصله گرفت تا عملا نارضایتی‌اش از شرایط موجود را نشان دهد. طارمی  در شادی گل این پنالتی شرکت نکرد. »

در ماجرای درگیری با یک خبرنگار طارمی حرفی زد که تن همه پیشکسوتان و بزرگان این تیم را لرزاند. او هنوز انگور نشده مویز شده و اعلام کرد: « بزرگپرسپولیس منم! »

مهاجم پرسپولیس مملو است از استعداد، بدنی دارد مثل ماهی لیز، قد و بالایی دارد فوق العاده اما قدر خودش را نمی داند، او هر چند ماه یک بار دردسر درست می کند. او هر چند ماه یک بار داستان جدیدی تولید می کند. سریال داستان های او با رامین رضائیان همچنان ادامه دارد، این بار با گلزنی این مسئله ادامه پیدا کرد اما معلوم نیست همیشه اینگونه ادامه دار باشد.
 

منبع: مهر

478625

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما