تازه های سایت

کد مطلب: 27925
1. آبان 1395 - 8:03
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: ۹ پروژه نیمه‌کاره ورزشی در شهر و روستاهای نهاوند با ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار آماده بهره‌برداری می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محرم روزبه با اعلام این خبر گفت: تمامی سالن‌ و اماکن ورزشی نهاوند به زودی مجهز به کارت‌خوان و دوربین الکترونیکی می‌شوند چرا که لازم است به‌ منظور جلوگیری از سوءاستفاده مالی در آینده این اقدام انجام شود.

وی گفت: برای 4 پروژه ورزشی ملی نهاوند اعتبار مناسبی در نظر گرفته نشده و مجبوریم برای نگهداری از این اماکن و تجهیزات ورزشی در شهر و روستا آنها را به ورزشکاران ملی‌پوش و هیئت‌های ورزشی اجاره دهیم که تمامی پرداخت‌ها باید به صورت کارتی واریز شوند.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند بیان کرد: برای حمایت بیشتر از قهرمانان و نگهداری بهینه از مکان‌های ورزشی و جلوگیری از سوءاستفاده مالی تمامی سالن‌های ورزشی شهر و روستا به قهرمانان ملی‌پوش و هیئت‌های ورزشی واگذار می‌شود.

وی افزود: به ‌زودی و تا پایان سال تمامی سالن‌های ورزشی به سیستم بانکی کارت‌خوان متصل می‌شوند چرا که در گذشته پول اجاره بهاء به‌ صورت دستی پرداخت می‌شد و سوء استفاده مالی در آن انجام می‌شد.

روزبه عنوان کرد: در سال آینده نیز تمامی سالن و اماکن ورزشی به دوربین مداربسته مجهز می‌شوند و تمامی سالن‌ها از افراد غیر ورزشی تحویل و به قهرمانان و هیئت‌های ورزش واگذار می‌شود و تمام درآمد آنها مستقیم به‌ حساب هیئت‌های ورزشی واریز می‌شود.

وی تصریح کرد: از این ‌پس تمامی هیئت‌های ورزش آقایان و بانوان ارزیابی می‌شوند و رؤسای هیئت‌های بی‌تحرک و کم‌کار برکنار و به‌جای آن سکان کار به دست نیروهای جوان و قهرمان سپرده می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: به‌ منظور رساندن جایگاه واقعی ورزش نهاوند در استان و کشور دنبال تغییرات اساسی هستیم و خانه‌تکانی را از اداره خود شروع کردیم و به‌زودی «محمد خزایی» قهرمان ارزنده دوومیدانی آسیا را به ‌عنوان مسئول ورزش شهر فیروزان منصوب می‌شود و «کرم سهرابی» نیز به ‌عنوان مسئول انجمن ورزش‌های چندگانه منصوب شد.

وی افزود: در هفته تربیت‌بدنی بیش از 100 عنوان برنامه فرهنگی و ورزشی در شهرستان انجام می‌شود، که شامل تخفیف 50 درصدی استفاده از اماکن ورزش برگزاری جام‌های مختلف ورزشی بین کارمندان ادارات و ورزشکاران و برگزاری مسابقات ویژه جانبازان و معلولین از مهمترین برنامه‌های این هفته در نهاوند است.

روزبه اظهار داشت: در نیمه نخست امسال دو هزار و 900 ورزشکار نهاوندی در قالب 24 هیئت ورزشی فعال سازمان‌دهی شدند که در سال آینده باید به دنبال پشتوانه‌سازی در رده سنی پایه باشیم.

وی گفت: در حال حاضر در شهرستان نهاوند 9 پروژه نیمه‌کاره ورزشی داریم که با بیش از 110 میلیارد ریال آماده بهره‌برداری می‌شوند که مهمترین آنها مجموعه ورزشی چندمنظوره بانوان زمین چمن استادیوم قدیمی شهرستان با نام شهید "فرزاد سلیمانیان" و چندین پروژه دیگر است.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند بیان کرد: گیان با 50 درصد، زمین چمن فیروزان با 45 درصد پیشرفت فیزیکی، زمین، سالن ورزشی قلعه قباد با 85 درصد سالن ورزشی روستای میان آب با 98درصد پیشرفت، سالن باستانی نهاوند با 50 درصد، و سالن ورزشی رزینی شهرستان نهاوند با 95 درصد پیشرفت فیزیکی از جمله پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی نهاوند هستند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما