تازه های سایت

کد مطلب: 27897
26. مهر 1395 - 7:56
نماینده مردم نهاوند در مجلس با بیان اینکه افزایش قیمت برق در شرایط فعلی را صلاح نمی دانیم، گفت: آنچه که برای ما مهم است منافع مردم است نه مسائل سیاسی نظیر انتخابات.
به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام نیا گفت: طی جلساتی که با مسئولین دولتی و وزارت نیرو داشتیم این اختیار را به آنها دادیم که به مرور زمان قیمت برق را افزایش دهند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه ثابت ماندن قیمت برق از سوی مجلس مطرح است، خاطر نشان کرد: آنچه که برای ما مهم است منافع مردم است نه مسائل سیاسی نظیر انتخابات.
نماینده مردم نهاوند در مجلس با اشاره به شرایط اقتصادی کشور، درآمد و معیشت مردم تأکید کرد: الان نمی توان قیمت برق را افزایش داد و این امر فعلا به صلاح نیست.
وی با استناد به سخن مسئولین وزارت نیرو بیان داشت: میزان مصرف برق ایران چند برابر سرانه مصرف جهانی است و قیمت برق نیز نسبت به سایر کشورها ارزانتر است.
بهرام نیا با تأکید بر اینکه برنامه ریزی ها باید طوری باشد که به مردم فشار نیاید، اظهار داشت: به گفته مسئولین وزارت نیرو قیمت برق تولیدی با هزینه دریافتی آن تقریباَ برابر است.
وی افزود: گاهی اوقات با افزایش هزینه های تعمیرات و نگهداری هزینه تولید از قیمت فروش نیز فراتر می رود.
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: ما باید سازوکار را برای تولید برق به گونه ای پیش بینی کنیم که قیمت تمام شده تولید آن اگر از قیمت فروش ارزانتر نمی شود حداقل برابر شده و گرانتر نشود و این بستگی به برنامه ریزی صحیح دارد.
بهرام نیا تأکید کرد: علاوه بر این میزان مصرف و فرهنگ سازی درکاهش مصرف برق موثر است که در این راستا باید استفاده از لامپ های کم مصرف را ترویج کرد./ میزان
انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما