تازه های سایت

کد مطلب: 27850
20. مهر 1395 - 9:48
رئیس اداره تعزیرات حکومتی نهاوند:
۳۷۶ فقره پرونده در تعزیرات حکومتی نهاوند تشکیل شد
رئیس اداره تعزیرات حکومتی نهاوند بابیان اینکه طرح برخورد باعرضه کالای قاچاق به‌صورت نامحسوس ادامه دارد از تشکیل ۳۷۶ فقره پرونده طی شش ماه نخست سال جاری خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری گرو، بهزاد کاکاوندی با اعلام این خبر گفت: طی شش ماه نخست سال جاری در شهرستان نهاوند ۳۷۶ فقره پروند قاچاق در سه حوزه کالا و خدمات، قاچاق و بهداشت و دامپزشکی تشکیل‌شده است.

وی ادامه داد: طی شش ماه گذشته ۲۹۰ پرونده کالا و خدمات به ارزش ریالی ۳۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان تشکیل‌شده که از این تعداد یک فقره باقی و در حال پیگیری و بررسی و مابقی مختومه شده‌اند.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی نهاوند بابیان اینکه در حوزه کالای قاچاق نیز تعداد ۲۵ فقره پرونده تشکیل‌شده است، گفت: از این تعداد نیز دو  فقره پرونده در حال بررسی بوده و ارزش محکومیت مابقی پرونده‌ها ۱۴۵ میلیون تومان بوده است.

وی بابیان اینکه طی شش ماه نخست سال جاری در شهرستان نهاوند و در حوزه‌های بهداشت و دامپزشکی ۶۱ پرونده تشکیل و همگی رسیدگی و مختومه شده‌اند، گفت: ارزش محکومیت این تعداد پرونده نیز ۱۶ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان بوده که در حق دولت دریافت شده است.

بهزاد کاکاوندی در پایان با اشاره به اجرای طرح برخورد و مقابله باعرضه کالای قاچاق در فروشگاه‌های لوازم‌خانگی نهاوند، گفت: طی روزهای گذشته با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط از چندین فروشگاه بازرسی به عمل آمد که در هفته آینده نیز این اقدام به‌صورت نامحسوس ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما