تازه های سایت

کد مطلب: 27808
17. مهر 1395 - 16:15
در مراسمی با حضور فرمانده نیروی انتظامی استان همدان سرهنگ منصور ملکی به‌عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان نهاوند معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان نهاوند در مراسمی با حضور سردار مهدیان نسب فرمانده انتظامی استان همدان، حسن بهرام نیا نماینده نهاوند در مجلس، حجت‌الاسلام مغیثی امام‌جمعه، حمیدوند فرماندار و جمعی از مسئولانی استانی و محلی معرفی شد.

در این مراسم حاجی محمد مهدیان نسب گفت: شهرستان نهاوند با توجه به شاخصه‌های امنیتی در جایگاه مناسبی قرار دارد و از شهرهای امن استان همدان است.

وی اظهار داشت: افزایش کشفیات و کاهش جرم در نهاوند نشان‌دهنده فعالیت مناسب فرمانده پیشین این نیرو در شهرستان نهاوند است که به‌افتخار بازنشستگی رسیده است ولی از تجربیات بسیار خوب وی حتماً استفاده می‌شود.

 

994524

 

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان بابیان اینکه در برخی بخش‌ها نقاط ضعفی وجود دارد که باید تقویت شود، افزود: شهرستان نهاوند در زمینه استقرار سامانه‌های هوشمند پایش تصویری ضعیف است که باید با همکاری مسئولان این مسئله برطرف شود.

وی گفت: جایگاه انتظامی نهاوند ارتقا یافت و الان همانند شهرهای ملایر و همدان دارای جایگاه سرتیپ دوم است که این کار با تلاش مجموعه انتظامی و پیگیری‌ها فراوان ایجاد شد و باعث ایجاد بخش‌های جدیدی مانند پلیس فتا در شهرستان نهاوند شد.

مهدیان نسب با تأکید بر اینکه ۱۱ اولویت از ۱۶ اولویت مأموریتی نیروی انتظامی در استان همدان مربوط به رویکرد اقتصاد مقاومتی است، گفت: امسال با تشکیل قرارگاه جهادی مبارزه با قاچاق کالا، کشف کالای قاچاق در استان همدان ۳۵ درصد افزایش داشته است.

 

994528

 

فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت: در نهاوند 30 درصد کاهش جرائم داشتیم که متوسط کشوری 6 درصد است و همچنین 100 درصد افزایش کشفیات داشتیم.

وی بابیان اینکه در حوزه تصادفات برون‌شهری و درون‌شهری نیز ۱۳ درصد کاهش تصادفات فوتی گزارش‌شده است، گفت: ۲۹ در صد کاهش تصادفات درون‌شهری و ۷ در صد کاهش تصادفات برون‌شهری را در سطح استان همدان در سال جاری داشته‌ایم.

مهدیان نسب عنوان کرد: ۲۸۴ هزار تماس تلفنی با ۱۱۰ برقرارشده است که ۵۱ درصد مطالبات مردمی، عملیاتی شده است و ۴۹ درصد مأموریت‌ها مشاوره‌ای و راهنمایی و نظرخواهی از پلیس بوده است.

وی در پایان گفت: سرهنگ ملکی از نیروهای باتجربه استان همدان است که قبلاً به‌عنوان جانشین فرمانده انتظامی شهر همدان خدمت می‌کرده است که از این به بعد به‌عنوان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نهاوند خدمت می‌کند.

حسن بهرام نیا نماینده نهاوند در مجلس نیز در این مراسم با تشکر از زحمات سرهنگ اقبالیان فرمانده سابق نیروی انتظامی نهاوند گفت: سرهنگ اقبالیان نیروی درستکار بسیار بااخلاق و مردمی بود که زحمات زیادی در نهاوند متحمل شد.

 

994523

 

وی افزود: این پست‌ها و سمت‌ها اعتباری هستند و تنها چیزی که می‌ماند اعمال انسان است که به حق فرمانده نیروی انتظامی نهاوند نام خوبی از خود به‌جای گذاشت و منشأ خدمات خوبی بود.

نماینده مردم نهاوند در مجلس اظهار داشت: نیروی انتظامی مظهر امنیت است که باید در عین حفظ اقتدار در کنار مردم باشد و با مردم همراه و همدل باشد.

وی گفت: پرسنل خدوم نیروی انتظامی با همه وجود در خدمت مردم هستند و بدون هیچ چشم‌داشتی به وظیفه خود عمل می‌کنند و نظم و امنیت را در جامعه ایجاد می‌کند ولی یک سری افراد بی‌هویت هستند که مانند زالو خون مردم را می‌مکند و درصدد ضربه زدن به نیروی انتظامی هستند که از فرمانده جدید می‌خواهیم همانند فرمانده پیشین در مقابل انها بایستد.

 

994525

 

بهرام نیا افزود: نباید در خدمت به مردم کوتاهی کنیم و امروز نیاز شهرستان هم‌آوایی، وحدت و همکاری است تا بتوانیم مشکلات مردم را حل کنیم.

حجت‌الاسلام مغیثی امام‌جمعه نهاوند نیز در این مراسم گفت: سرهنگ اقبالیان زحمات خوبی برای شهرستان نهاوند کشید و امیدوارم که فرمانده جدید نیز در کارش موفق باشد و همه مجموعه شهرستان با وی همکاری کنند.

وی با اشاره به ایام محرم اظهار داشت: انقلاب ما برگرفته از مکتب عاشورا است و وظیفه ما ادامه دادن راه امام حسین (ع) و شهدای انقلاب اسلامی است.

امام‌جمعه نهاوند افزود: در طول 37 سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی عاملی که باعث اقتدار و امنیت کشور شده است روحیه شهادت‌طلبی است که برگرفته از مکتب امام حسین (ع) و قیام عاشورا است

حمیدوند فرماندار نهاوند نیز در ادامه این مراسم گفت: سرهنگ اقبالیان برای نهاوند منشأ خدمات خوبی بودند و در برگزاری انتخابات بسیار زحمت کشیدند و انتخابات بدون هیچ مشکلی برگزار شد.

 

994530

 

وی اظهار داشت: مقوله امنیت در جامعه بسیار مهم است و نیروی انتظامی نیز به‌عنوان تأمین‌کننده امنیت نقش مهمی دارد چون در ارتباط مستقیم با مردم است.

فرماندار نهاوند افزود: مجموعه شورای تأمین شهرستان نهاوند همان‌طوری که با سرهنگ اقبالیان همکاری داشت با سرهنگ ملکی نیز همکاری خواهد داشت.

سرهنگ اقبالیان فرمانده سابق نیروی انتظامی نهاوند در سخنانی با تشکر از همه مردم و مسئولان شهرستان نهاوند گفت: مردم نهاوند بسیار نجیب و متدین هستند و همکاری خوبی با مجموعه انتظامی داشتند.

وی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های خود اظهار داشت: میزان جرم در نهاوند کاهش‌یافته است که این موفقیت با تلاش همه پرسنل خدوم نیروی انتظامی نهاوند به‌دست‌آمده است.

 

994527

سرهنگ منصور ملکی فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان نهاوند

 

در ادامه این مراسم سرهنگ منصور ملکی فرمانده جدید نیروی انتظامی نهاوند در سخنان کوتاهی گفت: مقوله امنیت بسیار مهم است و مردم از نیروی انتظار تأمین امنیت را دارند که ما هم در این زمینه همه تلاش خواهیم کرد تا رضایت مردم را جلب کنیم.

وی اظهار داشت: از پرسنل نیروی انتظامی نهاوند درخواست می‌کنم که عمل به قانون، درستکاری و خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از زحمات سرهنگ محسن اقبالیان تقدیر شد و با حکمی از طرف فرمانده انتظامی استان همدان، سرهنگ منصور ملکی به‌عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی نهاوند معرفی شد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما