تازه های سایت

کد مطلب: 27798
15. مهر 1395 - 19:02
دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: سردار شهید حاج حسین همدانی با تشکیل بسیج مردمی در محور مقاومت، همه داشته‌های غرب و استکبار جهانی را در سوریه از بین برد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، علیرضا زاکانی در یادواره 50 شهید شهر گیان نهاوند گفت: امروز به برکت خون شهدا و تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری ایران اسلامی کشوری عزتمند و قدرتمند در دنیا است و ملت‌های آزاده نیز چشم امیدشان به ایران است.

وی اظهار داشت: تدابیر رهبر انقلاب در برهه‌های مختلف نقشه‌های دشمنان انقلاب را خنثی کرد و به گفته خود غربی‌ها آن‌ها اذعان می‌کنند که توانایی مقابله با رهبر عزیز انقلاب را ندارند بنابراین همه باید قدر این رهبر حکیم و آگاه را بدانیم.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس افزود: دشمنان انقلاب اسلامی برنامه‌های مختلفی را برای تشکیل خاورمیانه جدید طراحی کردند و در مرحله اول قصد داشتند لبنان و سپس سوریه و عراق و درنهایت انقلاب اسلامی را از بین بردند که در همان قدم اول در باتلاق سوریه گرفتار شدند.

زاکانی گفت: قدرت‌های استکباری در موضوع ضربه زدن به انقلاب اسلامی با یکدیگر وحدت نظر داشتند ولی چون انقلاب اسلامی را خود مردم به ثمر نشانده بودند؛ اراده الهی در سایه رهبری‌های امام خمینی (ره) و بعد از ایشان مقام معظم رهبری باعث پیروز شدن انقلاب اسلامی شد.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی بابیان اینکه آمریکا هم‌اکنون در اوج ذلت قرار دارد اظهار داشت: روزی روسای جمهور امریکا سعی در اجرای طرح نظم نوین جهانی داشتند و با این برنامه‌ریزی‌ها با همکاری صهیونیست‌ها به لبنان و غزه چندین بار حمله کردند تا درنهایت به انقلاب ضربه بزنند که در هر مرحله شکست‌های سختی را متحمل شدند.

وی عنوان کرد: وقتی آن‌ها از این راهبرد نتوانستن به اهداف خود برسند موضوع اسلام هراسی را به راه انداختند و با ایجاد تفرقه و نفاق و تجهیز گروه‌های تکفیری، در منطقه به جنگ‌افروزی پرداختند تا درنهایت جلوی پیشرفت انقلاب اسلامی را بگیرند.

زاکانی گفت: وجود سردار سرافراز سپاه اسلام سردار سلیمانی و شهید همدانی در کنار وجود دلاوران مدافع حرم نقشه‌های آن‌ها را نقش بر آب کرد و درحالی‌که همه کشورها پشت سوریه را خالی کردند جمهوری اسلامی در راهبردی مشخص از دولت قانونی سوریه حمایت کرد.

وی با گرامیداشت سالروز شهادت سردار شهید همدانی اظهار داشت: این شهید والامقام ستون فقرات مقاومت را در منطقه بنا نهاد و حق بزرگی بر گردن محور مقاومت در منطقه دارد و باید همیشه به یاد این شهید عزیز باشیم.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: سردار شهید همدانی با تشکیل بسیج مردمی در سوریه همه داشته‌های غرب و آمریکا و برخی مرتجعین منطقه مانند عربستان و اردن را در سوریه نابود کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: در تمام عرصه‌ها با آمریکا در حال مبارزه هستیم که این مقابله در حالی است که ما در اوج قدرت و عزتمند هستیم ولی در زمان شاه آمریکایی‌ها بر کشور تسلط داشتند و از ما حق توحش می‌گرفتند.

زاکانی بابیان اینکه آمریکایی با اصل انقلاب مشکل‌دارند، اظهار داشت: باید تا وقتی‌که هستیم از انقلاب و ارزش اسلامی دفاع کنیم تا مانند شهدا عاقبت‌به‌خیر شویم و با ادامه دادن راه انقلاب تلاش کنیم تا امام و شهدا از ما راضی باشند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما