تازه های سایت

کد مطلب: 27787
13. مهر 1395 - 8:30
فرمانده انتظامی نهاوند از دستگیری سارق طلا در نهاوند خبر داد و گفت: آمار سرقت ها طی نیمه نخست امسال در نهاوند ۳۰ درصد کاهش داشته است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ محسن اقبالیان با اشاره به نقش منابع اطلاعاتی مردمی و همچنین گزارش‌ها در کشف جرایم، گفت: اطلاعات و منابع خبری در کشف جرم نقش اساسی داشته و هرگاه اخبار و اطلاعاتی به‌موقع در اختیار عوامل اجرایی گذاشته شود دامنه فعالیت مجرمین محدودتر می‌شود.

وی در ادامه با تشریح دستگیری سارق منزلی دریکی از محله‌های نهاوند، گفت: به دنبال اعلام سرقت منزل در یکی از مناطق داخلی شهر نهاوند بلافاصله کلانتری محل موضوع را در دستور کار قرار داد و با استفاده از منابع و عوامل مردمی سارق معتاد و مجرم اصلی شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی نهاوند گفت: سرعت عمل مأمورین در ردیابی موضوع و شناسایی سارق و کنترل وی سبب شد سارق در کمتر از دو ساعت و قبل از فروش اموال مسروقه و طلای به سرقت رفته دستگیر و به دست عدالت سپرده شود.

وی افزود: خوشبختانه در ۶ ماهه منتهی به مهرماه سال جاری انواع سرقت‌ها و جرایم در نهاوند شاهد کاهش ۳۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما