تازه های سایت

کد مطلب: 27777
11. مهر 1395 - 8:16
فرمانده انتظامی نهاوند:
230 کیلوگرم تریاک در نهاوند کشف شد
فرمانده انتظامی نهاوند گفت: بیش از 230 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان کشف شده است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سزهنگ محسن اقبالیان در جمع نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان نهاوند اظهار کرد: در هفته نیروی انتظامی بیش از 50 برنامه مختلف برگزار می‎شود که محور همه آنها مردمی است.

وی با بیان اینکه بیش از 230 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان کشف شده است، افزود: در این زمینه بیش از 800 معتاد دستگیر و روانه مراکز ترک اعتیاد و محاکم قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه نهاوند در شاخص‎های امنیتی در حوزه انتظامی امن‎ترین شهر غرب کشور معرفی شده است افزود: همکاری خوب و اثرگذار مردم با نیروی انتظامی، منجر به این موفقیت شده است.

وی با بیان اینکه در 6 ماهه امسال بیش از 800 پرونده در پاسگاه‎ها و کلانتری های نهاوند تشکیل شده که بیشترین آنها مربوط به نزاع‎ بوده است؛ گفت: خوشبختانه در نهاوند جرایم خشن نداریم.

اقبالیان در ادامه افزود: در نیمه نخست امسال میزان وقوع جرایم در شهرستان نهاوند 30 درصد کاهش داشته است.

فرماندار نهاوند نیز با بیان اینکه مقوله نظم و امنیت در جامعه از جایگاه بالایی برخوردار است، اظهار کرد: نیروی انتظامی حافظ امنیت و آبروی مردم است.

کریم حمیدوند با بیان اینکه اعتماد بالای مردم به نیروی انتظامی موجب تقویت روحیه جهادی در خدمت‌رسانی شده است، گفت: مجموعه ناجا توانسته با انجام به موقع ماموریت‌های محوله نقش مهمی در ایجاد احساس امنیت در شهرستان داشته باشد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما