تازه های سایت

کد مطلب: 27763
8. مهر 1395 - 7:40
شهردار نهاوند تأکید کرد: تجهیزات و امکانات آتش‌نشانی نهاوند نیازمند به‌روزرسانی است چراکه این تجهیزات در مواقع اضطراری پاسخگو نیست.

به گزارش پایگاه خبری گرو، امیررضا یوسفیان در نشست با آتش‌نشانان نهاوند بابیان اینکه هفته ایمنی و آتش‌نشانی فرصتی برای تجلیل از زحمات و خدمات قشر شجاع و فداکار آتش‌نشان است، گفت: آتش‌نشانان همیشه به سمتی درحرکت هستند که دیگران ازآنجا گریزانند.

وی بابیان اینکه این مهم نشانگر میزان رشادت و دلیری آتش نشانان در دفاع از جان و مال مردم است، اظهار داشت: روند فزاینده ساخت‌وسازها و بلندمرتبه‌سازی در نهاوند، نیازمند اتخاذ تمهیداتی به‌منظور انجام عملیات امداد و نجات در ارتفاع است.

وی ادامه داد: در همین ارتباط باید شرایطی مهیا شود که آتش‌نشانان در ارتفاعات نیز قادر به انجام عملیات امداد و نجات باشند و بتوانند حادثه و حریق را تحت هر شرایطی مهار کنند چراکه در غیر این صورت جامعه دچار خسارت‌های شدیدی خواهد شد.

شهردار نهاوند بابیان اینکه تلاش آتش‌نشانان و فداکاری آنان که با ایثار و ازخودگذشتگی در پی نجات جان هم نوع خود به قلب خطر و حادثه می‌روند، ستودنی است، گفت: آتش‌نشانان شیردلانی هستند که در هنگام بروز حوادث جان‌برکف و بدون ترس تن به آتش می‌زنند و شجاعت و ازخودگذشتگی را معنا می‌بخشند.

وی بابیان اینکه فاصله مرکز آتش‌نشانی نهاوند به لحاظ دسترسی به تجهیزات و ماشین‌آلات مجهز و بروز امداد و نجات با استانداردهای جهانی باید کاهش یابد، عنوان کرد: امروزه با ارتقاء سطح شاخص‌های کیفیت زندگی شهری و روستایی، انتظار می‌رود آتش‌نشانان علاوه بر حضور در صف اول خدمت‌رسانی به آسیب دیدگان در شهرها و روستاها، در هنگام وقوع حوادث و سوانح غیرمترقبه نیز در خط مقدم امداد و نجات به آسیب دیدگان قرار گیرند.

یوسفیان ضمن تقدیر از خدمات شبانه‌روزی آتش‌نشانان، گفت: فرارسیدن هفته آتش‌نشانی و ایمنی را به این ایثارگران تبریک عرض کرده و آرزوی توفیق و سلامتی را برای  آتش‌نشانان فداکار شهر نهاوند از خداوند متعال خواستاریم.

لازم به ذکر است به مناسبت روز آتش‌نشانی و ایمنی آتش‌نشانان مانور امداد و نجات در شهر نهاوند انجام دادند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما