تازه های سایت

کد مطلب: 27752
5. مهر 1395 - 7:50
رئیس اداره آموزش و پرورش نهاوند از فعالیت یک هزار و ۱۰۰ کلاس درس در نهاوند خبر داد و گفت: تاکنون عملیات ساخت ۱۳ آموزشگاه خیر ساز در نهاوند به اتمام رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، هادی سلگی با اشاره به نوسازی و تجهیز چند مدرسه شهری و روستایی و همچنین افتتاح چند مدرسه نوسازی شده برای سال تحصیلی جدید گفت: بیش از ۲۴ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز نهاوندی در یک هزار و ۱۰۰ کلاس درس فعالیت‌های آموزشی خود را با بهره‌گیری از معلمان و مربیان مجرب آغاز کردند.

رئیس اداره آموزش‌وپرورش نهاوند با اشاره به اینکه از این تعداد دانش‌آموز  بیش از ۲ هزار دانش‌آموز پایه اولی هستند، گفت: میزان ورود دانش آموزان به مدارس نهاوند طی سال جاری نسبت به سال گذشته شاهد افزایش۳۷۰ نفری است.

وی افزود: در حال حاضر تعدادی از مدارس شهرستان نهاوند به دلیل ساخت و نوسازی در دو نوبت فعالیت می‌کنند که امیدواریم با اتمام عملیات ساخت آن‌ها تمامی مدارس نهاوند به حالت تک نوبتی بازگردند.

سلگی گفت: آموزشگاه یک کلاسه زنده‌یاد کیومرث مظاهری در زمینی به مساحت ۷۰۰ متر با زیربنای ۷۰ مترمربع در روستای قشلاق بابا رستم احداث شد که برای آماده‌سازی و بهره‌برداری از آن ۱۳۰ میلیون تومان از سوی زهرا کرمانی خیر مدرسه‌ساز هزینه شده است.

وی ادامه داد: خیرین مدرسه‌ساز از آغاز فعالیت خود خدمات خوبی را در سطح شهرستان انجام داده‌اند و تاکنون بیش از ۱۰۰ کلاس درس را تحویل آموزش‌وپرورش شهرستان داده‌اند.

سلگی گفت: تاکنون ۱۳ آموزشگاه به‌طور کامل توسط خیرین مدرسه‌ساز در نهاوند احداث‌شده و تعدادی نیز با مشارکت آن‌ها ساخته‌شده است.

وی بابیان اینکه شهرستان نهاوند در سال جاری به لحاظ جذب خیران رتبه اول استان را داشته و در این زمینه بیش از ۲۱ میلیارد ریال تعهد توسط خیران را پذیرفته است، گفت: اجرای عملیات بزرگ‌ترین طرح خیر ساز استان در سال جاری در هفته دولت با سرمایه ۲۰ میلیارد ریال به نام دکتر حمیدی در شهرستان نهاوند کلنگ زنی شد که تمامی هزینه‌های آن به‌طور کامل از محل اعتبارات خیری تأمین می‌شود.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه‌ها

دو تا مدرسه در روستایی گیل آباد هم توسط جنابعالی تعطیل شده بدون ذکر دلیل؟ شاید هم به خاطر برزول که زادگاه شما می باشد و تعداد دانش آموزان آن کم است و میخواهی برای جلوگیری از تعطیلی مدرسه برزول دانش آموزان گیل‏ آباد را تعدادشان بیشتر از دانش آموزان برزول است را مجبور کنی برای ادامه تحصیل به برزول رفت و آمد کنن؟

دیدگاه شما