تازه های سایت

کد مطلب: 27750
4. مهر 1395 - 9:01
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: علی قیاسی رکاب‌زن نهاوندی به اردوی تیم ملی برای شرکت در رقابت‌های جهانی دعوت شد.

محرم روزبه در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: شهرستان نهاوند درزمینه های مختلف ورزشی استعدادهای بسیار خوبی دارد که توجه و پرورش این استعدادها نتایج بسیار خوبی برای ورزش شهرستان و استان خواهد داشت.

وی اظهار داشت: یکی از رشته‌هایی که بسیار موردتوجه است و قهرمانان ارزنده‌ای از این شهرستان موفق شده‌اند عناوین کشوی و آسیایی را کسب کنند رشته دوچرخه‌سواری است.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند افزود: وجود قهرمانانی همچون بهنام آرین، کسری و علی قیاسی و سایر افراد در این رشته نشان از پتانسیل بالای نهاوند در رشته دوچرخه سوری است.

وی گفت: در فرست جدید اعلام‌شده از سوی کادر فنی تیم ملی امید کشورمان علی قیاسی ورزشکار نهاوند نیز به اردو جهت حضور در مسابقات آسیایی فراخوانده شده است.

روزبه اظهار داشت: اردوی تیم ملی کشورمان جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان جاده قطر و قهرمانی آسیایی هندوستان در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: این اردو از 28 شهریورماه شروع‌شده و تا 10 مهرماه ادامه خواهد داشت و نفرات برتر به مسابقات برون‌مرزی اعزام می‌شوند.

رئیس اداره ورزش جوانان نهاوند گفت: امیدواریم علی قیاسی رکاب‌زن جوان و آینده دار شهرستان نهاوند بار دیگر بتواند با موفقیت خود شهرستان نهاوند را سربلند کند.

 

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما