تازه های سایت

کد مطلب: 27729
31. شهريور 1395 - 8:22
کلیپ بسیار زیبایی از برگزاری اردوهای جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی همدان در یکی از روستاهای شهرستان نهاوند

به گزارش پایگاه خبری گرو، دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد واحد همدان در اقدامی خداپسندانه و با نیت کمک به مناطق محروم با سفر به یکی از روستاهای شهرستان نهاوند اردوی جهادی خود را با خدمت‌رسانی به مردم این روستا انجام دادند.

این دانشجویان جهادی با سفر به روستای گره چغا از توابع شهرستان نهاوند یک‌خانه را به‌صورت کامل بنا نهادند و با این کار خود نشان دادند که کار جهادی همچنان ادامه دارد.

دانشجویان دانشگاه آزاد همدان در دو گروه و مجموعاً 40 نفر بودند که در طول 15 روز به‌صورت شبانه وزی این خانه را از پی‌کنی گرفته تا اتمام کار باهمت والای خود ساختند.

علاوه بر کار عمرانی، این دانشجویان بسیجی درزمینهٔ فرهنگی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هم فعالیت‌های بسیار مؤثری انجام دادند که برگزاری یادواره 5 شهید این روستا ازجمله این اقدامات بود.

مراسم اختتامیه اردوی جهادی دانشگاه آزاد همدان در روستای گره چغا نهاوند با حضور سردار حاج مهدی ظفری مدیرکل بنیاد حفظ آثار استان همدان، کریمی فرمانده سپاه نهاوند، جامه بزرگ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان و جمعی از مسئولان محلی در مسجد این روستا برگزار شد.

کلیپی که در ادامه مشاهده می‌کنید فعالیت این دانشجویان بسیجی از لحظه خروج از دانشگاه آزاد همدان تا تکمیل یک‌منزل مسکونی در روستای گره چغا در نهاوند را به زیبایی به تصویر کشیده است.

 

برای دانلود کلیک کنید.

 

انتهای پیام/

478625

دیدگاه‌ها

سلام و خسته نباشید با تشکر از سایت خوبتون
سلام مطلب جالبیه ممنون از سایت عالیتون
سلام مطالب زیبایی داره سایتتون ممنونم
سلام ممنون مطالب سایت عالی هستش

دیدگاه شما