تازه های سایت

کد مطلب: 27728
31. شهريور 1395 - 8:10
رئیس اداره آموزش و پرورش نهاوند گفت: 290 مدرسه در نهاوند آماده استقبال از دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، هادی سلگی با بیان اینکه آماده‎سازی مدارس برای ورود دانش‌آموزان از نظر روحی مهم و اثرگذار است افزود: زمانی که دانش‌آموزان با مدرسه‎ای زیبا و بانشاط مواجه شوند، در افزایش میزان فراگیری دانش و امیدواری آنها به آینده نیز اثرگذار خواهد بود.

وی با بیان اینکه همه مدیران مدارس در تعطیلات تابستان در روزهای دوشنبه و چهارشنبه به مدارس تحت مدیریت خود سرکشی منظم داشتند، افزود: این سرکشی‌ها موجب می‌شود که مدیر مدرسه مشکلات فضای فیزیکی مدرسه تحت مدیریت خود را به خوبی مشاهده کند و در مدتی که دانش‌آموزان در تعطیلات تابستانی به سر می‌برند با بکارگیری نیروهای بیرونی و شخصی نسبت به رفع مشکل اقدام کند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان نهاوند گفت: با توجه به خلوتی مدرسه و عدم حضور دانش‌آموزان می‌تواند با فراغ بال بیشتری اقدام به رفع مشکلات آموزشگاه کند.

وی با بیان اینکه امسال در سال تحصیلی جدید صد درصد دانش‌آموزان نهاوندی در شهرها و روستاهای تابعه این شهرستان ثبت‌نام شده‌اند، افزود: ثبت‌نام دانش‌آموزان در موعد مقرر می‌تواند در ساماندهی معلمان هم اثر مثبت داشته باشد.

سلگی با بیان اینکه اول مهرماه دو مراسم جداگانه برای استقبال از دانش‌آموزان در مدارس خواهیم داشت، افزود: کلاس اولی‌ها هر سال 31 شهریورماه وارد مدرسه می‌شوند که مراسم بانشاطی برای آنها برگزار خواهد شد.

وی از افزایش 10 درصدی آمار دانش‌آموزان کلاس اولی در شهرستان خبر داد و افزود: تعداد دانش‎آموزان کلاس اولی در نهاوند 2 هزار و 300 نفر است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان نهاوند گفت: امسال با توجه به تخریب برخی مدارس به علت فرسوده بودن اقدام به جابجایی دانش‌آموزان و ثبت نام آنها در مدارس دیگر کرده‎ایم که به محض آماده شده فضا‎، دانش‎آموزان به مدارس اولیه خود برمی‌گردند.

وی گفت: آموزش و پرورش در تأمین سرویس مدرسه برای دانش‌آموزان مسئولیت تامین سرویس را به والدین واگذار کرده و فقط بر سلامت رانندگان و خودروهای آنها نظارت کامل دارد لذا والدین باید در این زمینه وسواس خاصی داشته باشند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه‌ها

فعلا که دو تا مدرسه را در روستای گیل آباد را تعطیل کرده اید با 54 دانش آموز و دومدرسه در برزول را با 35 دانش آموزتعیل نکرده اید

دیدگاه شما