تازه های سایت

کد مطلب: 27654
12. شهريور 1395 - 14:31
امام جمعه نهاوند گفت: دشمن از آرمان های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری وحشت دارد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام و المسلمین عباسعلی مغیثی ظهر جمعه در بخش آغازین خطبه های نماز جمعه نهاوند ضمن تاکید و توصیه به تقوای الهی گفت: در راه خداوند متعال و ائمه اطهار قدم برداشتن سعادت دنیا و آخرت انسان و آدمی را تضمین می کند.

وی با بیان اینکه اقتضای بصیرت مومن این است که دشمن را خوب بشناسد، گفت: انسان باید پیوند دشمن با داخل و خارج را خیلی خوب بشناسد تا در راه اردوگاه کفر قرار نگیرد.

حجت الاسلام و المسلمین مغیثی با بیان اینکه امام را باید از نو شناخت و هرگز به آن مقدار از شناختی که نسبت به امام دارید اکتفا نکنید، گفت: امام باید از زبان شخصیتی چون مقام معظم رهبری شناخته شود چراکه امام یک ظرفیت عظیم برای رسیدن ما به کمال انسانیت است، امام یک مومن و متعبد به تمام عیار است.

وی عنوان کرد: امروز دشمن  به دنبال سست کردن عقاید مردم است تا مردم  را به این نتیجه برساند که دیگر تلاش فایده ای ندارد.

وی تاکید کرد: امام(ره) همیشه به آرمان ها فکر می کرد و هرگز خسته نمی شد.

وی با بیان اینکه تکرار آرمان های امام راحل در سخنان مقام معظم رهبری زیاد است، عنوان کرد: دشمن از آرمان های امام خمینی و مقام معظم رهبری وحشت دارد و از تمام ظرفیتهای خود همچون رسانه هایی مانند BBC برای محو کردن این آرمان ها استفاده می کند.

امام جمعه نهاوند با تأکید بر اینکه امام(ره) یک دشمن شناس تمام عیار بود، افزود: دشمن مشارکت را به معنای به کرسی نشاندن حرف های خود می داند بنابراین مدام باید دشمن شناسی کنیم.

مغیثی امام را یک سرمایه عظیم دانست و افزود: باید با این سرمایه تجارت  و با دارایی های این سرمایه راه خود را دنبال کنیم.

وی در بخش بعدی اظهار داشت: حمایت از کشورهای اسلامی از وظایف شرعی ما به‌عنوان مسلمان و قدم نهادن در این راه خواست شهدای گران‌قدر است.

وی با بیان اینکه امروز کشورهای جنایتکار همچون آمریکا و اسرائیل، ایران اسلامی و حزب‌الله لبنان را تروریست می‌نامند، عنوان کرد: تا قبل از نبرد حزب الله لبنان با اسرائیل رسانه‌های جهان، بزرگ نشان دادن ارتش اسرائیل و همچنین شکست‌ناپذیر بودن آن را مدنظر داشتند ولی پس‌ازآن که درصحنه نبرد با حزب‌الله شکست خوردند به فکر برچسب زدن بر حزب‌الله افتادند.

وی در ادامه با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت شهید قدوسی، اولین دادستان کشور گفت: شهید قدوسی یکی از افرادی بود که در راه امام خمینی قدم بر می داشت و به همین سبب دشمنان کوردل نظام وی را به شهادت رساندند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلام همیشه به دنبال خاموش کردن چشمه نور بودند، گفت: ملت بیدار ایران اسلامی همواره با بصیرت هستند و هرکجا و هر زمانی که نیاز باشد حماسه ای چون ۹ دی را رقم می زنند و نخواهند گذاشت کشور های غربی و جیره خوران آنها به اهداف شومشان علیه نظام و انقلاب برسند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما