تازه های سایت

کد مطلب: 27638
9. شهريور 1395 - 8:10
مسئول فوریت‌های پزشکی نهاوند از مرگ والدین یک خانواده و زخمی شدن 2 فرزند آن‌ها براثر واژگونی خودروی پژو خبر داد.

احمد کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: حادثه دل‌خراش واژگونی پژو در کمربندی محور نهاوند به کرمانشاه باعث مرگ والدین یک خانواده شد و دو فرزند این خانواده نیز مجروح شدند.

وی اظهار داشت: پس از دریافت خبری مبنی بر وقوع حادثه در نزدیکی شرکت نفت نهاوند در حدفاصل روستاهای کوهانی و جهان‌آباد اکیپی از فوریت‌های پزشکی به همراه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

مسئول فوریت‌های پزشکی نهاوند افزود: در این حادثه خودروی پژو که از شهر دورود استان لرستان به سمت کرمانشاه حرکت می‌کرد دچار حادثه می‌شود و پس از واژگونی از پل سقوط می‌کند.

کیانی گفت: زن و مرد سرنشین پژو در این حادثه متأسفانه در دم کشته می‌شوند و دو فرزند آن‌ها نیز به‌شدت مجروح می‌شوند که توسط آمبولانس فوریت‌ها به بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان منتقل شدند.

مصطفی کاویانی مدیر بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان نهاوند نیز در مورد آخرین وضعیت دو کودکی که در این حادثه زخمی شدند گفت: مجروحان پس از انتقال به بیمارستان توسط پزشک‌ها مورد مداوا قرار گرفتند و خوشبختانه از مرگ نجات یافتند.

وی اظهار داشت: بعد از رفع شدن خطر مرگ و با توجه به ضرباتی که براثر تصادف به سر این مجروحان برخورد کرده بود، برای انجام آزمایش‌های تخصصی آن‌ها را به بیمارستان شهر همدان منتقل خواهیم کرد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما