تازه های سایت

کد مطلب: 27631
8. شهريور 1395 - 8:48
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: ساماندهی ۱۲ کیلومتر پایانی محورنهاوند-فیروزان تأمین اعتبار خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام نیا با اشاره به دستآوردهای دیدار مجمع نمایندگان استان همدان با رئیس مجلس شورای اسلامی که با حضور معاون بودجه معاونت‌ برنامه‌ریزی کشور برگزار شد، گفت: در این دیدار مجمع نمایندگان استان همدان بر مسائل اشتغال، معیشت، کمبودهای موجود در استان و نبود زیرساخت‌های گردشگری، آب آشامیدنی و غیره تاکید کردند.

وی با بیان اینکه در خصوص شهرستان نهاوند مسئله مهم سد گاماسیاب مورد مطالبه و پیگیری قرار گرفت، گفت: خوشبختانه عملیات اجرایی سد گاماسیاب با توجه به اینکه در لیست ۳۰ سد تعطیل‌شده قرارگرفته بود مجدداً به چرخه اجرایی برگشت.

وی با اشاره به اینکه مقرر شد ۸ میلیارد تومان مطالبه و بدهی پیمانکار این پروژه پرداخت شود، گفت: در شهرستان نهاوند ۳۰روستا وجود دارد که متأسفانه در فصول گرم سال دچار معضل کمبود آب آشامیدنی هستند که این موضوع نیز درراستای تأمین اعتبار در دستور کار دولت قرار گرفت.

بهرام نیا بابیان اینکه در شهرستان نهاوند زمینه و جاذبه‌های حضور گردشگران ازلحاظ زیبایی‌های بصری، آثار تاریخی، سراب‌های متعدد و خروشان وجود دارد، گفت: متأسفانه در شهرستان نهاوند زیرساخت‌ها دارای مشکلاتی است که یکی از این‌ مشکلات محور ارتباطی شهرستان نهاوند با شهر فیروزان است که در محور اصلی نهاوند کرمانشاه قرارگرفته است.

وی با اشاره به تصادفات در این محور به‌واسطه عرض کم محور و تردد بی‌شمار، گفت: این پروژه مدت‌هاست رهاشده که در این نشست مقرر شد ۱۲ کیلومتر مابقی آن از روستای شهرک تا شهر فیروزان تأمین اعتبار شود.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما