تازه های سایت

کد مطلب: 27626
7. شهريور 1395 - 5:25
براثر حفاری غیرمجاز در کوه‌های روستای گنبد کبود نهاوند و درگیری در محل حادثه یک نفر کشته شد و 3 نفر ازجمله یک تبعه افغانستانی دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، روز گذشته خبری در فضای مجازی نهاوند منتشر شد که بر اساس این خبر از طرف یکی از مسئولان محلی اعلام‌شده بود که براثر سقوط از ارتفاع، یک نفر از اهالی روستای گنبد کبود این شهرستان ضربه‌مغزی و فوت کرده است.

ولی بعد از گذشت چند ساعت از این حادثه توسط مردم محلی صحبت‌های دیگری به گوش می‌رسید که نشان می‌داد ماجرا چیز دیگری است و طبق معمول در فضای مجازی و حقیقی بازار شایعات داغ شد.

حال با گذشت 24 ساعت از این حادثه سرهنگ محسن اقبالیان فرمانده نیروی انتظامی نهاوند جزئیات جدیدی از این حادثه را شرح داد و گفت: طبق اطلاعات اولیه که گفته‌شده بود فردی از کوه سقوط کرده عوامل انتظامی فوراً در محل حاضر شدند و فرد موردنظر را به بیمارستان منتقل کردند.

وی اظهار داشت: پس از تحقیقات پلیس مشخص شد که فرد موردنظر که از اهالی روستای گنبد کبود بوده است براثر اصابت ضربات تبر در محل حفاری غیرمجاز در کوه‌های این روستا به قتل رسیده است.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند افزود: جست‌وجو برای پیدا کردن قاتل فوراً در دستور کار پلیس قرار گرفت و در کمتر از 2 ساعت قاتل دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شد.

وی گفت: در ادامه عملیات پلیسی 3 نفر دیگر از عوامل این حفاری غیرمجاز دستگیر شدند که در میان انها یک تبعه افغان نیز وجود داشت و نفرات دیگر نیز نهاوندی و اهل شهرستان شهریار هستند.

اقبالیان عنوان کرد: مردم محلی می‌گویند گنجی در کوه‌های اطراف روستای گنبد کبود است ولی تاکنون در این منطقه هیچ شی قیمتی پیدا نشده است و مسئولیت وجود یا عدم وجود گنج در این منطقه نیز بر عهده نیروی انتظامی نیست.

وی در پایان از مردم خواست موارد مشکوک را سریعاً با فوریت‌های پلیسی 110 در میان بگذارند و با مأموران همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما