تازه های سایت

کد مطلب: 27623
7. شهريور 1395 - 4:55
فرماندار نهاوند از بهره‌برداری ۶ پروژه عمرانی و کشاورزی در نهاوند خبر داد و گفت: این پروژه‌ها برای ۲۳۴ نفر اشتغال به همراه دارد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، کریم حمیدوند در آیین بهره‌برداری از سالن چندمنظوره روستای «رزینی» گفت: امروز خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌صورت عادلانه در شهر و روستاها در حال ارائه به هم‌وطنان است.

وی با اشاره به اینکه پروژه سالن چندمنظوره روستای «رزینی» از محل اعتبارات استانی اجرا شده است، گفت: این پروژه با صرف ۴۵۰ میلیون تومان اعتبار و در مساحت ۹۷۵ مترمربع به بهره‌برداری رسید.

حمیدوند در ادامه با حضور در محل گلخانه تازه احداث در روستای «گردیان» از بهره‌برداری ۵ پروژه کشاورزی به‌صورت هم‌زمان خبر داد و گفت: خوشبختانه شهرستان نهاوند در بحث احداث گلخانه با روند روبه رشدی در حال پیشرفت است و امروز شاهد افتتاح هم‌زمان ۲ گلخانه سبزی و صیفی هرکدام به مساحت ۸ و ۴ هزار مترمربع با اشتغال‌زایی ۷ نفر هستیم.

فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه این دو گلخانه بااعتباری افزون بر ۱۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال طی دو ماه به بهره‌برداری رسیده است، گفت: از دیگر طرح‌های که امروز به بهره‌برداری رسیده ۲ طرح آبیاری نوین مزارع کشاورزی در روستاهای «ظفر آبادبابا قاسم» و «گره جغا» در مساحت ۱۵۶ هکتار و بااعتباری بالغ‌بر ۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال است که ۱۷ نفر به سبب آن مشغول به کارشده‌اند.

وی دیگر طرح بهره‌برداری شده امروز را فاز اول یکپارچه‌سازی، نوسازی و تجهیز ۲۷۴ هکتار از مزارع روستای «ازنهری» عنوان کرد و گفت: این طرح بااعتبار ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برای ۲۱۰ نفر ایجاد اشتغال کرده است.

حمیدوند سهم اعتبارات دولتی در این ۶ پروژه عمرانی و کشاورزی را ۳۴ میلیارد و ۴۷۷ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: امیدواریم کشاورزان با حرکت به سمت شیوه‌های جدید کشاورزی بتوانند تحولی نو در کشاورزی استان و شهرستان نهاوند ایجاد کنند.

وی افزود: خوشبختانه این ۵ طرح کشاورزی اشتغال ۲۳۴ نفر از جوانان جویای کار شهرستان که در روستاها و یا حتی شهرستان زندگی می‌کنند را فراهم آورده است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما