تازه های سایت

کد مطلب: 27620
5. شهريور 1395 - 7:45
معاون حقوق بشر و امور بین‌الملل وزیر دادگستری گفت: تحرکات جدید برای تطهیر منافقان در کنار یک نواری که به‌یک‌باره منتشر می‌شود و آن را در بوق و کرنا می‌کنند نشان می‌دهد که یک توطئه جدید است بر ضدانقلاب اسلامی در حال شکل‌گیری است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمود عباسی در شورای اداری شهرستان نهاوند گفت: امروز باز همان توطئه‌هایی که از چندین دهه قبل متوجه انقلاب اسلامی و مردم ما بوده همچنان با شکل و شمایلی جدیدی در حال شکل‌گیری است.

وی اظهار داشت: کسانی که شهیدان رجایی و باهنر را به شهادت رساندند و همان سفاکانی که دستشان به خون مردم بی‌گناه و ائمه جمعه ما آمیخته‌شده، امروز در یک توطئه جدید توسط استکبار جهانی درصدد احیای منافقین و تطهیر اقدامات آن‌ها هستند.

معاون حقوق بشر و امور بین‌الملل وزیر دادگستری افزود: این اقدامات و تحرکات اخیر برای بسترسازی جدید برای توطئه‌ای جدید برعلیه نظام اسلامی و مردم کشورمان است.

عباسی گفت: به‌یک‌باره مشاهده می‌کنیم که منافقین را در پاریس جمع می‌کنند و یکی از عمال سفاک رژیم سعودی در جمع آن‌ها حاضر می‌شود و به‌یک‌باره در این مراسم اعلام می‌شود که سرکرده منافقین از بین رفته است که این حرکات نشان می‌دهد توطئه‌ای جدید در حال وقوع است.

وی اظهار داشت: بعد از مراسم پاریس، مریم رجوی به دیدار رئیس تشکیلات خودگردان می‌رود که به نظر می‌رسد یک شبیه‌سازی جدید در حال شکل گرفتن است.

معاون حقوق بشر و امور بین‌الملل وزیر دادگستری افزود: در مقابل این توطئه‌گری‌ها داشتن روحیه انقلابی گری گزینه مناسبی است که باید آن را تقویت کنیم و مقام معظم رهبری نیز بر آن تأکید کردند و نیاز امروز ما است.

وی اظهار داشت: به دلیل شرایط منطقه و توطئه‌های مختلف که توسط استکبار جهانی برعلیه ملت ایران شکل می‌گیرد باید با حفظ روحیه انقلابی گری با آن‌ها مقابله کنیم.

عباسی گفت: پشت‌صحنه اقدامات و دیدارهای اخیر نشان‌دهنده یک توطئه سازمان‌یافته است که باید در مقابل آن بیدارباشیم و ازاین‌گونه تحرکات غفلت نکنیم.

وی بیان داشت: هدف از این اقدامات زنده کردن منافقین و تطهیر آن‌ها است که استکبار جهانی می‌خواهد با این حرکات این کوردلان منافق را که جنایت‌های زیادی را انجام داده‌اند و مردم بی‌گناه زیادی را به خاک و خون کشیدند تطهیر کند.

معاون حقوق بشر و امور بین‌الملل وزیر دادگستری افزود: انجام این اقدامات در کنار یک نواری که به‌یک‌باره منتشر می‌شود و آن را در بوق و کرنا می‌کنند نشان می‌دهد که این‌یک توطئه جدید است که باید مراقب بوده و برای مقابله با آن آماده‌باشیم.

وی گفت: در سال‌های گذشته استکبار جهانی و امریکا به دنبال اجراشدن خاورمیانه جدید بودند و می‌خواستند با چندتکه کردن کشورهای منطقه و حمایت از گروه‌های تروریستی به اهداف شوم خود برسند.

عباسی اظهار کرد: ایجاد ناامنی در اطراف کشور و حوادث منطقه می‌طلبد که با حفظ روحیه انقلابی گری بیدارباشیم و باایمان به خدا و ایثارگری از امنیت مثال‌زدنی امروز کشور پاسداری کنیم.

وی در پایان گفت: تا زمانی که این روحیه انقلابی گری و حضور درصحنه وجود دارد طبیعتاً می‌توانیم امیدوار باشیم که استکبار جهانی و امریکا راهی بر ما نخواهند بست و اهداف شوم آن‌ها با شکست مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما