تازه های سایت

کد مطلب: 27607
2. شهريور 1395 - 11:22
فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان نهاوند به مناسبت فرارسیدن هفته دولت با امام‌جمعه این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، در اولین روز از هفته دولت کریم حمیدوند فرماندار نهاوند به همراه اعضای شورای اداری با حجت‌الاسلام‌والمسلمین مغیثی امام‌جمعه شهرستان نهاوند دیدار کردند و برنامه‌های هفته دولت در این شهرستان آغاز شد.

در این دیدار امام‌جمعه نهاوند گفت: شهیدان رجایی و باهنر باید برای همه مسئولان الگو باشند چون این شهیدان گران‌قدر دارای ویژگی‌های بسیار خوبی برای مسئولان هستند و داشتن این ویژگی‌ها در هر مسئولی می‌تواند او را موفق کند.

وی اظهار کرد: وظیفه همه خدمت به مردم و رفع مشکلات آن‌ها است و به برکت انقلاب اسلامی بعد از پیروزی انقلاب اقدامات بسیار خوبی در سطح کشور انجام‌گرفته است.

مغیثی افزود: متدین بودن، ساده زیستی، دلسوز مردم بودن، ولایتمداری و تلاش برای رفع مشکلات مردم از مهم‌ترین ویژگی‌های شهیدان رجایی و باهنر بود که باید سرلوحه عمل مسئولان قرار بگیرد.

وی بیان داشت: در این هفته باید خدمات دولت برای مردم گفته شود و در کنار آن نیز به مطالبات مردم پاسخ داده شود تا باعث دلگرم شدن مردم به انقلاب اسلامی شود.

در ادامه این مراسم حمیدوند فرماندار نهاوند نیز گفت: وظیفه همه ما خدمت به مردم عزیز ایران اسلامی است و مسئولان خدمت گذار مردم هستند.

وی اظهار کرد: در این هفته دستاوردهای دولت توسط مدیران به اطلاع مردم برسد چون این خدمات در حقیقت خدمات نظام اسلامی به مردم است و بیان این خدمات مردم را نسبت به انقلاب پایبندتر می‌کند.

فرماندار نهاوند افزود: در هفته دولت در شهرستان نهاوند بیش از 80 طرح عمرانی، خدماتی، کشاورزی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود تا مردم از آن‌ها بهره‌برداری کنند.

وی گفت: اعتبار اختصاص داده‌شده برای این طرح‌ها بیش از 30 میلیارد تومان است که اشتغال‌زایی خوبی نیز در بر خواهد داشت.

حمیدوند بیان داشت: از مجموع این طرح‌ها تعداد 62 پروژه افتتاح می‌شود و 18 پروژه نیز کلنگ زنی می‌شود.

وی در پایان گفت: در هفته دولت جشن اتمام گازرسانی به روستاهای نهاوند برگزار می‌شود و این یعنی که همه شهر و روستاهای نهاوند از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد که دستاورد بسیار خوبی است.

 

921870

921873

921875

921872

921874

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما