تازه های سایت

کد مطلب: 27591
29. مرداد 1395 - 12:47
منیره سیف دختر 17 ساله نهاوندی در سال 1360 به جرم انقلابی بودن پس از بارها تهدید توسط منافقین خودفروخته به خاک و خون کشیده شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مردم انقلابی شهرستان نهاوند به‌عنوان اولین شهر کشور که مجسمه شاه خائن را به زیر کشیدند بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همواره درراه اسلام و انقلاب حرکت کردند ولی منافقین کوردل اقدامات انقلابی مردم را برنمی‌تابیدند و از هر راهی برای ضربه زدن به مردم حزب الهی این شهرستان استفاده می‌کردند.

دریکی از این جنایت‌های وحشتناک که توسط منافقین انجام شد دختری انقلابی و 17 ساله در آتش خشم عوامل استکبار و آمریکای جنایتکار به شهادت رسید.

منیره سیف دختر 17 ساله نهاوندی بود که تنها به جرم انقلابی بودن و دوست داشتن امام خمینی (ره) پس از چندین بار تهدید، توسط منافقین به شهادت رسید و درحالی‌که چند روز بعد باید به خانه بخت می‌رفت، دست جنایتکار منافقین او را گلگون‌کفن به حجله شهادت نشاند.

12 شهریورماه سال 60 بود که خانه شهید منیره سیف شاهد حادثه ناگوار پرتاب نارنجک توسط منافقین بود که براثر آن دختر 17 ساله این خانه به دیدار معبود شتافت و خواهر و مادر وی نیز زخمی شدند.

اوج پستی و خواری منافقین در این حادثه زمانی بیشتر معلوم می‌شود که مشخص می‌شود حاج ابراهیم سیف (پدر شهید منیره سیف) و پسرش برای دفاع از انقلاب و اسلام به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل رفته بودند و منافقین از این فرصت برای انتقام‌جویی از نوعروس نهاوندی استفاده کردند.

منافقین که برای این جنایت برنامه‌ریزی کرده بودند در چندین نامه شهید منیره سیف را تهدید کرده بودند که با بی‌توجهی این دختر انقلابی و پاک‌دامن مواجه شدند و سرانجام پس‌ازاینکه یارای مقابله با انقلابی گری وی را نداشتند بنابراین از راه‌های منافق گونه دست به جنایتی فراموش‌نشدنی زدند.

تصویر اول مربوط به شهید منیره سیف و تصویر دوم بریده روزنامه اطلاعات و درج خبر شهادت شهید منیره سیف به‌عنوان سندی دیگر از جنایت منافقین علیه ملت ایران اسلامی

 

917169

917170

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما