تازه های سایت

کد مطلب: 27589
29. مرداد 1395 - 12:28
نماینده مردم نهاوند در مجلس گفت: روحیه خان و خان سالاری مُرد و اگر کسی این روحیه را دارد باید سریعاً تغییر روحیه و تغییر عملکرد بدهد در غیر این صورت مردم به آن‌ها سیلی می‌زنند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام نیا در جلسه بررسی مشکلات شبکه‌های ارتباطی و موبایلی شهرستان نهاوند که با حضور مدیران استانی و شهرستانی در فرمانداری این شهر برگزار شد گفت: متأسفانه با توجه به اینکه شهرستان نهاوند پتانسیل‌های زیادی دارد ولی ازنظر اشتغال در رده‌های بسیار پایین استان است که یکی از علل بالا بودن بیکاری در نهاوند نبود زیرساخت‌ها است.

وی اظهار داشت: یکی از زیرساخت‌های کلیدی که نقش مهمی در توسعه شهرستان نهاوند دارد موضوع دولت الکترونیک است و فراهم کردن این زیرساخت‌ها زمینه ساز توسعه کسب‌وکار و ایجاد اشتغال می‌شود.

نماینده مردم نهاوند در مجلس افزود: به دلیل نبود زیرساخت‌های در دیداری که با وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات برقرار شد وی دستور داد تا مشکلات شهرستان نهاوند پیگیری و مرتفع شود.

وی افزود: اگر جلساتی برگزار می‌شود باید مردم اثرات این جلسات را لمس کنند و مشکلاتی که مردم نهاوند در مورد پوشش شبکه‌های موبایلی، اینترنت پرسرعت و موضوعات دیگر دارند برحسب دستور وزیر به‌صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد و حل شود.

بهرام نیا گفت: امروز اگر ما مسئولان پست و جایگاهی داریم باید بدانیم که این جایگاه، زمانی برای ما در دنیا و آخرت باارزش است که جنس این قدرت از مردم و از اسلام باشد.

وی اظهار داشت: وجه تمایز این نظام با نظام سلطنتی و دیگر نظام‌ها در نوع جنس قدرت است که درگذشته جنس قدرت از نوع خان و خان سالاری بود یعنی برای مردم تصمیم می‌گرفتند و مردم را به‌حساب نمی‌آوردند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: آن‌ها به‌صورت ارباب‌ورعیتی با مردم برخوردمی کردند ولی خوب به برکت انقلاب اسلامی الآن جنس قدرت از اسلام و مردم است و مردم همه‌کاره و ولی‌نعمت و ارباب ما هستند و باید در تصمیم‌گیری‌ها منافع جمعی را بر منافع فردی ترجیح داد.

بهرام نیا گفت: اگر روحیه خان و خان سالاری در مجموعه مدیریت کشور و استان حاکم باشد شرایط با گذشته فرقی نکرده است و باید بدانیم که مردم صاحب همه‌چیز و ولی‌نعمت ما هستند.

وی بیان داشت: مدیران ما از جنس مردم هستند و حرمت آن‌ها واجب است و هیچ‌کس حق ندارد به مدیران و مردم بی‌احترامی کند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس افزود: روحیه خان و خان سالاری مُرد و اگر کسی از جنس مردم و خدمتگزار مردم نیست باید سریعاً تغییر روحیه و تغییر عملکرد بدهد در غیر این صورت مردم آن‌ها را طرد می‌کنند و به انها سیلی می‌زنند.

بهرام نیا اظهار داشت: جنس قدرت از نوع سلطنتی و خان سالاری گذشته است که اگر این‌چنین باشد این مردم آن‌ها را به زیر خواهند کشید.

وی گفت: امیدواریم که این مدیران خوب که خداوند این فرصت خدمت گذاری را به آن‌ها داده و به حمدالله این روحیه مردمی بودن در بیشتر مدیران است بتوانند هرچه بهتر به مردم خدمت کنند.

نماینده نهاوند در مجلس اظهار کرد: آن‌هایی که این روحیه را ندارند و نمی‌توانند به مردم خدمت کنند یا مردم آن‌ها را کنار می‌زنند یا کنار زده‌شده‌اند.

بهرام نیا افزود: سرمایه‌های این کشور مال مردم است و همه مردم سهامدار آن هستند و هیچ‌کس حق دست‌اندازی و دست‌درازی به سرمایه ملی و مردمی را ندارد و اگر دیدید باید دستش را قطع کنید و اگر برخورد نکردید در پیشگاه خدا و مردم مسئول هستید.

وی گفت: همه باید بدانیم چه جایگاهی داریم و خداوند چه فرصتی را برای ما فراهم کرده است؛ این فرصت‌ها به‌سرعت می‌گذرند ولی خوش به حال کسانی که از این فرصت‌ها برای خدمت به مردم و دین استفاده می‌کنند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس افزود: امیدواریم خدایی نکرده از این فرصت‌ها به نفع خودمان، حزب و گروهمان استفاده نکنیم چون همه‌چیز مربوط به مردم است و خدایی نکرده کسی بگوید این ارث‌ومیراث را تقسیم بکنیم چون این‌ها سرمایه مردمی هستند و کسی حق ندارد بیش از حدودی که برایش مشخص‌شده، دست‌اندازی کند که اگر این‌چنین باشد همین مردم به او سیلی می‌زنند.

وی در پایان گفت: اعتقاد ما به این است که حرمت مردم واجب است و مردم ارباب هستند و ما رعیت مردم هستیم و این مورد در همه‌جا مصداق پیدا می‌کند از مدیران استانی گرفته تا مدیران شهرستانی، باید دارای روحیه اسلامی، از جنس مردم و برای خدمت به مردم تلاش کنند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه‌ها

ممنون از اخبار خوبتون
تشکر برای اخبار خوب و اطلاع رسانیتون. ممنون

دیدگاه شما