تازه های سایت

کد مطلب: 27578
26. مرداد 1395 - 15:30
فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند از دستگيري فردي که با سوء استفاده از لباس و علائم ناجا اقدام به کلاهبرداري مي‌کرد، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ محسن اقباليان در تشريح اين خبر گفت: روز گذشته در پي تماس تلفني و وصول شکايت خانمي ميانسال مبني بر اينکه چندي پيش فردي به وي مراجعه و خود را مامور ناجا معرفي و از وي مبلغ 30 ميليون تومان مطالبه کرده تا در عوض با استفاده از نفوذ خود شوهرش را که در زندان به سر مي‌برد را آزاد  کند.

وی افزود: اين شهروند که به طمع آزادي شوهرش در دام فرد شياد گرفتار شده بود، با اطلاع به موقع به پليس ماجرا را بازگو کرده و پليس بلافاصله نامبرده را شناسايي و دستگير کرد.

اقبالیان تصريح کرد: پس از اينکه متهم به يگان انتظامي دلالت داده شد، لب به اعتراف گشود و به بزه انتسابي خود معترف شد که در ادامه برابر حکم مقام قضائی منزل متهم مورد بازرسي قرار گرفت و در نهايت تعدادي البسه، آرم و علائم نيروي انتظامي در منزل وي کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند در پايان ضمن اشاره به اينکه متهم قبلا نيز داراي سابقه چنين عمل خلافکارانه‌اي بوده و پس از آزادي مشروط از حبس مجددا با سوءاستفاده از البسه نيروي انتظامي اقدام به کلاهبرداري کرده است، از شهروندان خواست همواره نسبت به پيشنهادات غيرمعقول و سوءاستفاده هايي که افراد سودجو از عناوين دولتي مي‌کنند، باشند و براي حل مشکلات خود تنها راه قانوني را انتخاب کنند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما