تازه های سایت

کد مطلب: 27574
25. مرداد 1395 - 13:18
به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به کشور، امام‌جمعه و فرماندار نهاوند با آزادگان این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام مغیثی امام‌جمعه، حمیدوند فرماندار و خزایی رئیس بنیاد شهید نهاوند به مناسبت سالروز ورود آزادگان قهرمان به میهن، با حضور در منزل چند آزاده با انها دیدار کردند.

در این دیدارها حجت‌الاسلام مغیثی گفت: آزادگان سرافراز سند ایستادگی و مقاومت ملت ایران هستند که در دفاع از کشور و دینشان مبارزه کردند و امروز مایه مباهات مردم ایران اسلامی هستند.

وی اظهار کرد: شهدا و آزادگان بر گردن همه ما حق دارند و خانواده‌های این عزیزان نیز در نزد مردم ایران دارای احترام و عزت هستند.

امام‌جمعه نهاوند گفت: باید کتاب خاطرات این عزیزان توسط نهادهای فرهنگی تهیه و چاپ شود تا این عزیزان به‌عنوان الگویی از ایستادگی و مردانگی به نسل جوان معرفی شوند.

حمیدوند فرماندار نهاوند نیز در این مراسم گفت: ما هرچه داریم به برکت خون پاک شهیدان و ایثار خانواده‌های آزادگان و شهدا است و همگی باید قدردان این عزیزان باشیم.

وی گفت: وظیفه ما خدمت به خانواده ایثارگران است و برای رفع مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران باید همه تلاش خود را به کار ببندیم چون این اقدامات در مقابل جان‌فشانی این عزیزان ارزش زیادی ندارد.

مسئولان در این دیدارها با خانواده‌های آزادگان سرافراز جلالوند، طالبیان، احمدوند و ساکی دیدار کردند.

                               

912886

912881

912883

912882

912885

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما