تازه های سایت

کد مطلب: 27567
24. مرداد 1395 - 7:35
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرداری نهاوند با ایجاد زیرساختهای ورزشی، مسیر را برای توسعه حمل و نقل سبز در نهاوند هموار کند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام‌نیا در همایش دوچرخه سواری در شهرستان نهاوند با تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) اظهار داشت: امیدواریم این برنامه‌ها در راستای ایجاد شور و نشاط و شادابی در مردم با حمایت سایر سازمان‌ها ادامه داشته باشد.

وی استقبال شهروندان از همایش را گامی مهم در مسیر توسعه ورزش همگانی دانست و تصریح کرد: اگر ما بتوانیم استفاده از دوچرخه را جایگزین سایر وسایل نقلیه کنیم، نه تنها شرایط حضور شهروندان در عرصه ورزش را فراهم آورده‌ایم بلکه به کاهش آلودگی هوا و حفظ محیط زیست نیز کمک کرده‌ایم.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از این اقدام شهرداری بیان کرد: ترویج ورزش همگانی در سطح شهر سبب ایجاد شور و نشاط در بین شهروندان شده و جامعه‌ای که در آن شور و نشاط باشد جامعه ای سالم و پویا است.

وی تصریح کرد: شهرداری نهاوند با ایجاد زیرساختهای ورزشی، مسیر را برای توسعه حمل و نقل سبز در نهاوند هموار کند.

ضرورت ترویج فرهنگ کاهش استفاده از وسیله نقلیه

شهردار نهاوند نیز ضمن تشکر از رؤسای هیئت دوچرخه‌سورای و هیئت ورزش‌های همگانی و همچنین همکاری راهنمایی و رانندگی، نیروی انتظامی شهرستان نهاوند با شهرداری اظهار داشت: توسعه و ترویج ورزش همگانی در سطح شهر در اولویت نخست برنامه‌های فرهنگی شهرداری است.

امیررضا یوسفیان هدف از برگزاری این همایش را فرهنگسازی کاهش استفاده از وسایل نقلیه و در نتیجه کاهش آلودگی هوا برشمرد و گفت: شهروندی که صبح خود را با ورزش آغاز کند قطعا این شهروند در طول روز یک شهروند فعال و کارآمد است.

وی تصریح کرد: برگزاری این همایش‌ها و انعکاس آن، نقش به سزایی در فرهنگسازی دارد و نمود آن در جامعه، سبب می‌شود که شهروندان، مسیرهای کوتاه را با دوچرخه طی کنند تا آلودگی‌ها کمتر شود.

شهردار نهاوند همچنین با اشاره به یکی از اهداف ویژه این همایش گفت: ما بنا داریم با فرهنگ‌سازی و البته فراهم کردن شرایط به گونه‌ای رفتار کنیم که شهروندان تمایل بیشتری را برای استفاده از وسایل نقلیه عمومی و دوچرخه‌سواری را داشته باشند.

وی با بیان اینکه یک شهر خوب و زیبا را شهروندان با نشاط و فعال می‌سازند، عنوان کرد: امید است شهروندان هم از برنامه‌های فرهنگی و ورزشی شهرداری استقبال کنند.

به گزارش تسنیم، به مناسبت دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع)، همایش دوچرخه سواری با حضور دوچرخه سواران در سنین مختلف از مسیر استادیوم علیمرادیان تا شهرداری نهاوند برگزار شد و از آنجایی که این همایش رقابت سرعتی و مقامی نبود، در خط پایان به قید قرعه به شرکت‌کنندگان جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما